~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, June 29, 2012

..ruang rendu..

Salam 1 Malaysia..

Hurmmmm lagu ruang rendu by letto.. Sangat best dan easy listening.. Hehe bile ada mood dtg n dgr lagu nih mule la nyanyi2 sambil senyum.. Haaaa sambil senyum gitu.. Kikikiki Okay.. Aku bkn nak cte pasal lgu.. Aku nk cte pasal semua yg bkaetan dgn aku.. Bole?? Hape pulak xbole, sure la bole.. Blog aku kan.. Kikiki

Hurmmmm lately ni aku mcm dpt sumting.. Aku tataw pasal ape.. Maybe sbb...ntahla.. Susah aku nk describe.. Aku dh mule nampak knp aku rapat dgn kau n kau beria2 nk kwn dgn aku.. Walaupun selama ni aku hadap tp aku xnmpk.. Hurmmn lately ni bru nampak.. Tapi aku xpasti.. Cume aku rasa itu puncanya..

Hurmmm telah aku katakan aku bosan bile mimpi kau.. Dlm mimpi pun xbercakap.. Hahaha gile kelakar.. Kuk real xpe gak.. Hehe dan aku sumtimes ase sedey.. Debor.. Aku igt da ilang.. Ntahlah.. Aku tataw nk kata ape dah..

Sampai 1 thp, aku sedih xberair mata tanpa sebab.. Aku paksa diri aku utk bz.. Spy aku xrasa.. Tapi.. Aku pernah diajar utk tidak bercerita n simpan ape yg aku rasa.. Tapi aku perlukan tmpt luahan spya hilang sgala resah dihati.. Hurmmmm ntahla.. Semakin hari aku takut.. Takut ape yg aku rasa akn terjadi.. Aku sgt takut!! Hurmmmm

Tiada kata utk aku lontarkan..
Hanyalah satu keluhan..
Keluhan yang berterusan..
Agar hilang segala kesengsaraan..
Hilang segala kedukaan..
Bukan niat lakar semula persengketaan..
Cuma mahu kau mengerti segala keperitan..
Maaf atas segala kekhilafan..

Aku juga seperti kau..
Mahukan damai dihati dgn tsyg..
.......

Hurmmmmm aku buntu.. Igin aku luahkan segalanya tapi.. Bnyk hati aku kena jaga.. Berlimpah ruah kasih aku perlu kasihi.. Dan 1 cinta yg perlu aku cintai.. Hurmmmnn dahlah.. Kbkk kau tinggi bukan?.. Sure kau bole rasa ape yg aku rasa.. Jgn baca aku tapi nilai dr ape yg kau rasa.. Okbai.. Arios!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: