~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, June 11, 2012

..kbkk..


Salam 1 Malaysia.. 

Heh! aku hidup lagi la.. thanks God, i'm still alive.. huhu ermmmmmm what is KBKK? KBKK stands for Kau Bodoh kerana Kau.. haaaaa.. law nak baca sile tukar "aku" la bg yg berkenaan.. haha aku suke.. aku senyum dan gembire bile dapat maki kau.. bile dapat maki depan2 sure lagi best! heh.. tergamak sungguh.. buat ape pretends utk jadi org laen n makan ati pasal org laen kan.. so, hadapkan je la semua yg aku tak nak.. huhu hade aku kesah? tak kan.. so, kalu ase kesah pegi mamp! kikiki bahasa amat keterlaluan.. ase2 muke cam pecah rumah tapi ati cam kuman sile close blog ini.. lalalala~ 

hoyeahhh.. baru aku perasan satu benda.. hurmmmm adakah ini secara kebetulan atau semenangnye dah tersurat atau ikot suke kalian la nak describekan mcm ne.. hehe abaikan.. maybe 1 kebetulan.. mane taw kan.. hehe hurmmmmmm 1 benda yg aku nak gelak2 berguling2 cam tenggiling, bile org laen makan cempedak nangka, org len yg kena bahana getahnya.. ah, kesian nox.. maafkan aku ye wahai insan kecil.. anda turut terlibat dalam persengketaan bodoh nih.. haihhh bkan maksodkan nak jaohkan anda, tapi tak sangka mangkuk tingkat nih pk laen.. haihhhh sampai 1 tahap yg aku sendiri tak pikir.. hebat an kbkk kau tu an..? xpelah insan kecil, hidup ini umpama mcm roda.. ada karmanya.. sampai masa mangkuk tingkat nih akan dapat balasan n bahananye.. doa org teraniaya ni makbul taw insan kecil.. hehe no worries la.. okay.. mari sambong baca kata2 makian nih.. hehe 


haaaa.. nampak pix tue? ye.. aku bagi kau wahai insan.. sejaoh mane kau nak cube hide dari aku? aleh2 aku taw gak pasal kau.. xpasal2 org laen yg kena.. haihhhh bodoh sungguh kbkk kau.. tak sangka aku dengan perbuatan kau tue.. dah la sebelum nih blablablablabla dgn bdk tue, aleh2 kenakan cara laen.. hebat kau an.. ape yg kau belajar selama nih mmg nak kenakan org ke acaneh?? thank you very gud! heh!! pinjam jap! haha xbaek kau buat org yg takde kena mengena dalam hal ni.. dia cuma bahu aku.. dia cuma tmpt aku lepaskan segala yg terluka.. dia doctor hati aku.. knp dia plak yg kau buat cam nih? haihhhhhhhh 

haihhhh haihhhhhh aku xkesah la kau ada ape dalam badan n diri kau tue.. tapi sile la pk secara waras sumtime.. sumpah takde niat aku nak amek taw pasal kau tue dah.. knplah kau?? haihhhh aku dah cakap.. kau sembunyi cam mane pun aku ttp akn taw la.. lagi pun saka nih still ada lagi.. haihhhh tlg la kay.. bkan belagak or else.. cma, nak kau pk dari 1 tmpat yg kaum perempuan pk kan.. tak lebih dari ape yg kau pikir kan.. aku speechless.. heh! tak sangka! hape lagi.. hahahadoihhhh 

dah la hidup aku tunggang langgang pasal kau.. jangan la libatkan org laen.. meh aku taep beso sket.. JANGAN LIBATKAN ORANG LAEN!! kau nak sorok kan pasal gf kau kat dia, wallahualam.. seb bek la dia kuat.. aku dah jelaskan kat sini.. harap2 kau nk serang aku pun sile jangan tanya soxlan yg dah ada jakpan mcm sblm2 nih.. mcm bangang je bile layan org yg dah taw jakpan tapi pure2 tataw.. hahaha oppsss.. kbkk aku rendah.. spm pun x lepas.. hishh! xbek mendurhaka.. durhaka? pada sape? pada kau? pergi mamp! kau sape? takde sape2 kaet mengaet dgn hidup aku! huhu 

btw, tayah la nak ubatkan aku bagai ke hape ke.. (bak kate kau la kan..) ntah2 cakap je.. tapi sbnrnye takde pun.. takyah la yerp.. sbb aku ase lagi pelik je life aku nih.. tgk cte sedih pun dah takde napsu.. tgk cte lawak lg la.. tgk cte cinta.. aku jd pending.. hahaha sekadar melihat.. tapi bile tgk cte gadoh or bunuh2,aku dah jadi berani.. haihhhh pelik.. selalunye cte pasal darah2 nih la yg paling aku takot.. skrg.. aku takut benda yg tak sepatotnye berlaku akan berlaku.. so, sile berhenti.. biarlah ape nak jadi dgn aku pun.. aku ttp akn teros berdoa spya saka tue hilang dr hidup aku.. sape nak an? bg gf kau pun dia xnk.. maw gilo dio nanti.. kuikuikui xpe.. sampai masa semua ape yg diinginkan oleh aku, pasti sampai jugak.. beza lambat or cepat jew.. hehe aku tunggu sngat karma dtg kat kau.. biar dtg bertimpa2 pun takpe.. takde masalah la bg aku.. sbb aku dah lali la saket2 nih.. huhu can't wait!! hehe bersabar jew.. nanti sampailah kan.. huhu 

dah2.. laen ari aku ngata kau kay.. bosan la asek cte pasal kau je.. tapi ape kan daya.. smpai awal july aku baru aku hentikan cte ngarot nih.. nak tgk hasel kbkk kau tuh kan.. kalau saka nih tak hilang, haha kau taw kan ape yg aku pk wpun aku xbenarkan.. just wait n see yaw! thanks by the way sbb kau naekkan semula rasa benci kat kaum kau tuh! thanks darl!!! arios!! 



No comments: