~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, July 1, 2012

..selamat tinggal..

Salam 1 Malaysia..

Errrrmmmmm td siang masa berjaln2,dgr lagu ungu tcipta utkku, terasa sayu jewp.. Sayu sgt2.. Smpai mood pun lari.. Hurmmmm ape nk jadi.. Tapi bile dah tgk muke kwn.. Otomatik terus senyum.. Haha jd sumber inspirasi even kena marah jewp..

Tibe2 nk blk.. Sorang kakak ni yg bernama dina tlg aku.. Mulut aku selamba je nyanyi lgu dina feat zizan,selamat tinggal.. Haha kesudahannye smpai blk aku nyanyi.. Kat train pun selamba.. Haha gile x malu!!

Dan skrg aku dok ketagih dgr lagu ni.. Hahaha harap2 xda apa yg jadi la.. Bile aku suke kt lgu nih sure la ada sumting yg akn blaku.. Hurmmmm namow la.. Namow.. Even penah hilang kwn n mereka masih hidup, rasa itu sgt perit okay.. Nampak aku yg xbole nak handle diri aku dgn mereka.. Terlalu baek sure akn punah ranah.. Kecualila mereka2 itu btl2 memahami aku.. Pasti mereka akn sentiasa disisi.. Thanks pada yg masing disisi..

Dah start mngarut.. Meluat!! Okbai.. Arios!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: