~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, June 15, 2012

..cinta setengah mati!!..

Salam 1 Malaysia..


Aaaaaha! seperti yang dijanjikan.. inilah lagu opera yang dikatakan oleh kawan aku tue.. haha aku pun tataw tang mana dia kata opera.. maybe part sha lalalalalalai tu kowt.. kowt lah.. hehe al kisah, lagu nih adalah ost nananananada cintaaaa.. haaa.. same x? kikiki xsame kan? okay paham.. hehe aku xamek ati.. hehe 

Lagu nih hari2 aku dengar n aku cube pahamkan maksodnya.. tapi xpaham2.. ye aku paham.. kbkk aku rendah, spm pun xlepas! *menyesal x blaja sungguh2..* dah terlambat nak menyesal bagai.. teruskanlah dengan ape yang ada jewp.. hehe okay, balik pada cte asal.. ermmmmm aku cube pahamkan tp nyatanya aku mmg xpaham.. sumtimes lgu nih menyentuh hati kecil aku even aku xpaham liriknya dan suasana muzik yg riang sumtimes.. hati terdetik bile bunyi biola.. perghhhhh macam tertusuk duri sembilu.. tp xpaham gak.. haha sengal kan? 

Kalu aku ckp nk dgr lagu, kwn aku dah phm dah nk dgr lgu ape.. siap nak halau kuar umah bile aku bukak lagu nih.. haha gile kejam kawan aku nih.. haha aku taw derang melawak jew.. :P bnyk gak aku tanya pendapat pasal lagu nih, ada yg bg jwpn +ve.. ada yg -ve.. ada yg kata muzik best tapi lirik cam hape tah.. yang mereka2 pertikaikan adalah bile sanggup mati seribu kali.. dey, yennaporinggey.. mati sekali jewp.. xde bnyk kali.. baru bercinte nk bunuh diri bagai.. gile ke hape? xsanggup den! 

bile tgk kat utube, rata2 kate lagu nih best dan mendalam maknenya.. tapi aku still xpaham gak ape yg dia cube sampaikan.. haha aku taw.. yg suke ni sure suke tgk cite nada cinta an or kalian seorang yg gwang2 gile tahap onta! kalau salah harap mahap.. huhu aku cube pahamkan ikot pemahaman aku.. ermmmm nk tunjukkan betapa syg n cintanya kite pada gf/bf kite.. gitu? tapi ape yg dia bayangkan n setengah mati dia korbankan? *ni dalam lirik yeee..* CINTA? gitu? cinta dengan yg Esa adalah lebih bermakna dari bercintan cintun skrg nih.. buat maksiat tambah dosa jewp tiap kali p dating.. baek kawen, teros dpt pahala.. mudah bukan? yaa.. mudah untuk berkata2 tapi susah untuk berada pada jalan yang benar.. tepok dada tanya selera.. (^^,)

aku dah naek hapal dah lagu nih.. bape puluh kali men kat tinge nih.. haha seb la tinge, nih makanan yg ada skrg nih.. nanti tuanmu ini kasi yang lebih baek yerp! hehe oklah, maw bobom! bai, arios! 


No comments: