~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, June 13, 2012

..kampung baru!..

sumber : rompak dari mr. gugel.. 

Salam 1 Malaysia..

Hi.. bertemu kembali.. pantang ada internet mcm nih la jadi nye.. hahaha sambil2 dengar lagu opera nih, sambil2 la download.. lagu opera?? haha sampai skrg aku cube pahamkan maksod lagu nih setelah tgk 1 cite nih.. tercari2 jawapan.. nanti aku upload yerp.. haihhhhh apelah naseb.. semua kawan2 aku xnak dengar lagu opera nih.. haha sabar je la.. biar aku dengar sorang2.. haha abaikanlah.. sekarang aku nak cte pasal kampung.. kampung baru.. aku orang kampung dan hanya selesa duduk di kampung gak.. 

kampung baru popular dengan kedai makan yang banyak dan tikus yang berleluasa.. oppss! kokos.. jgn sebot nama dia.. malu dia t.. hehe okay.. memandangkan aku melawat kawsan jajahan, xnampakla kokos bekeliaran.. maybe dah kurang kowt.. hahaha ke sbb kokos tu nak kuar lewat sket.. hehe pasnih menetap balik le aku di kampung baru.. kampung lama tade?? hehe carik sendiri..

ada 1 kedai makan nih.. nearest jew dengan umah aku.. kedai yang biasa tapi nasi yang dihidangkan sangat banyak! waw! kalah la masa aku lepak seremban diritu.. memang tiada tandingannya.. huhu seperti biasa, bile makan kat kedai ada masa2nya aku xkan larat habes mkn.. so, sebagai ganjaran, aku akan sedekahkan nasi kat kwn aku.. dari membazir, baek aku bg kwn aku mkn.. kenyang perot dia.. hehe tetibe teringat masa keja kat seremban.. haha sblm makan aku akan divide mknan pd yg berkenaan lew.. hehe 

hape punye perangai tah.. baek tayah makan kat luar.. haha aku tataw knp.. tp dok umah, bile ayah msk aku mkn bertambah2.. xpun laok telor ayam + kicap pun jadilah.. sure nasi banyak.. haha maybe sbb aku dok dgn parent aku kot.. tu yg selera makan.. haha g pun tgk muke parent dapat pahala.. hehe maybe sebab tue le kot.. so skrg nih, dah kembali spt mcm keja dlu.. hahahahailaaaaaaa pooonnn.. 

aku dipaksa oleh kawan aku untuk stop lagu opera nih.. kepala pun dah berdenyut.. nyut.. nyut.. 
selamba je kawan aku ckp "nyamuk pun bosan dengar lagu tu.." haha aku cube nak paham lagu nih tapi xpaham2 gak.. hahaha maaflah.. spm pun xlepas.. baek aku tutup lagu opera nih sblm kena halau dengan kawan aku.. haha okbai! arios! 


mood : shalalalalalalai !! opera song! (^____*)v

No comments: