~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, June 19, 2012

..Jadi milikmu..

Salam 1 Malaysia..

Haiiieeee.. Sempena nak lelapkan mata ni moh layan lagu anggun nih.. Penyanyi dr indonesia yg mempunyai suara yg mantop sedap.. Bile tgk dia perform lgu nih kat mane2 pun rasa mcm lgu nih sanggat menggoda.. Means, dia goda org yg dia syg secra halus lew.. Ni bg aku ler.. Hehe

Anggun pnah popular dgn lgu snow on the sahara.. Lgu tu pun aku minat.. Hehe tp skrg ni aku suke lgu nih.. Jgn smpai aku buat gedik aku sudaaa.. Hahaha sure kwn2 aku halau aku nanti.. Haahaha lawak btl..

Aku prefer lgu melayu dr bi dia.. Mcm xbest.. Law melayu ad maksud tersirat kat dlm tu.. Hehhe apakah?? Cari sedirilah.. Hehehe aku nk bla.. Ari ni badan buat hal.. Adoiii puas aku kawal pernafasan aku.. Kot2 pasni naek entri mencarot n mrh2.. Maaf aku insan biasa.. Haaha arios!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: