~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, June 18, 2012

..mulut puaka!!..

Aku xnk bg salam dah sbb setan ada kt skeliling aku n soh update blog ni.. Hurmmmm aku sangat xbersabar dan penat bersabar dgn org2 yg mulut puaka nih.. Jangan sampai aku tunjuk betapa puakanya mulut aku ni smpai terdiam lak.. Ye, aku mmg xreti bsabar.. Saket ati aku bile djentik dgn mulut puaka ni..

Aku.xmarah sgt cma aku bengang!! Janganlah tunjuk diri tu hebat tp biasa jewp sbnrnye.. Kau pun mule dr bwh gak.. Xperlu nk mcm bagus.. Aku xsuke.. Jgn tunjuk bgus dgn aku kalu ko seorg yg biasa.. Ada lg org len yg lebih tinggi dr ko tp xmcm ko pun..

Mgkn org laen bole bsabar tp bkn aku.. Dlm keadaan aku yg xbape nk baek ni,jgn naekkn api kemrhan aku.. Selagi aku leh sabar aku sabar.. Jgn smpai aku hilang sbr.. Buruk pdh nya..

Heh!! Rasa mcm nk berenti pun ada.. Haihhhhhh mls nk update.. Management nk panggil esok, lantak la.. Aku xkesah daa.. Peduli ape aku.. Layab boboi lagi bagos.. Hari isnin yg mcm hampeh.. Dr pg smpai ptg.. Bosan tahap biawak!! Arios!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: