~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, June 2, 2012

..maaf..

Haaaaaa kejap je alu dah post laen.. Hurmmmmm ati ase tenang setelah setan lari lintang pukang.. *titis..* Maaf.. Aku terlalu emosi.. Walaupun hati berat, jiwa terseksa.. Aku perlu kuat.. Demi menyambung hayat yang tak seberapa ni.. Sumpah!! Alu xizin kau baca aku.. Seandainya kau berniat.. Doa aku hanya kau dilaknat oleh allah.. Itu sahaja.. Thanks.. Kejam bukan?? Sepertimana kau tak benarkan aku taw hal kau sebegitu jugak aku!!


Aku perlu masa.. Agar aku tenang.. Smpai disana mungkin.. Stop merepek.. Kepala berat.. Aku sarat..


To my trusted friend.. Thanks sbb sudi jadi bahu aku saat aku rapuh.. Saat aku jatuh.. Thanks bg nasehat.. Thanks bg keyakinan utk aku berdiri smula.. Dah bnyk air mata aku buang.. Thanks.. Semoga anda mendapat jodoh yang baek dan sentiasa berada dalam perlihara yg maha esa.. Tentang aku.. Biarkan saja.. Aku yakin.. Pasti ada kebahagiaan disebalik segala kesengsaraan ini.. Aku yakin.. Tuhan xmenzalimi umatnya.. Mungkin mahal pengorbanan yang aku perlu bayar.. Dan aku harap apa yg aku terima nanti adalah berbaloi dengan ape yg pernah aku lakukan.. Semoga tuhan mempermudahkan urusan setiap hambaNya.. Amin..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: