~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, June 23, 2012

..takziah..


To my trusted friend, where u owez give me ur shoulder when i needed, i hope u be strong.. And just call me if u need me.. Semoga kmu tabah hadapi dugaan yg melanda.. Segala ketentuan telah ditetapkan.. Aku turut merasa kesedihan itu walau hati aku jauh dibawa pergi.. Jaga kesehatan.. Jg dri.. Jgn lupe makan.. Aku tidak berada ditempt anda dan aku xmerasainya lagi.. Yang boleh aku bantu.. Aku akan bantu sedaya yg termampu.. Ini janji aku..

To you.. Aku doakan.. Semoga roh arwah mak anda akn sntiasa berada dalam golongan yang solehah.. Be strong ya.. Jgn pernah rasa menyendiri.. Aku akan cube sentiasa berada disisi saat kau gundah, resah dan hiba.. I love you my friend.. (^^,)

Those who was read this entry or kenal dgn hamba allah yg bernama mohd razif bin mohd sharif,dia kehilangan ibu tercinta pg smlm.. mari kita sedekahkan al-fatehah ke atas roh ibunya..

**al- fatehah..

Tq.. Tq.. Tq..

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: