~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, June 2, 2012

..already gone..

Ermmmm.. Maybe ni n3 terakhir aku utk kali ini.. Maybe la.. Kot2 aku rasa nak post lgu laen ke kan.. Ikotla.. Blog aku.. Andai takde n3 laen pasni, aku pun tataw bile aku akn munculkan diri aku.. Semua gadget aku akn simpan skrg ni.. Takde dah fb, belog, foursquare, whatsapp and so on.. Aku hantaya akn terima pnggilan n sms je.. Bntuk2 laen susah dah.. Aku tataw knp aku xsekuat sblm ni.. Hurmmmmm mungkin aku perlu masa.. Ya masa.. Untuk ubati segala kelukaan.. Terluka dan diluka.. Satu perkara yg menyakitkan tapi beza dr segi perbuatan.. Abaikan.. Pilih lagu pun agak blur utk n3 kali ni.. So i suppose lagu already gone.. Yeahhhh everything gone tapi aku ttp mcm mula2 aku dpt rasa psal kau..


Tak baek menyalah takdir.. Ya itu aku taw.. Tapi aku hanyalah seorang manusia.. Mempunyai hati yang rapoh.. Aku memekik selama ni pun sbb aku tak tahan godaan & kesakitan.. Lelah jiwa aku.. Adakah yg memahami.. Menemani tak sma dgn merasai.. Biar aku jelaskn sejelas yg mungkin.. Aku ngaku aku bersyukur pemberian ilahi.. Lemahnya aku bila aku merasa & insan yg aku rasai itu seolah tak mengerti.. Itu jer.. Aku penah bg idea tp xnk guna.. Still nk guna kbkk kau.. Aku xkesah.. Aku ikot.. Cukup kau tahu aku sentiasa ikot n dengar segala kata kau.. Andai dlm tempoh yang kau tetapkan berakhir dan aku masih begini, ape yg kau akn lakukan?? Cari idea laen?? Cukup.. Cukup sudah.. Aku tak mampu nak ikot kbkk kau.. Cukup derita sebulan yg mndatang setia menanti menghadap seluruh hidup aku.. Aku tak yakin dngan ikot sgala kbkk kau, aku akan jadi seorg insan.. Andai kau nak juga, dan aku pergi..jng pernh sesal.. Sgala kata kau aku ikot.. Kalau lah kau bisa memahami.. Kalau..


Bnyk ign aku luahkan.. Tp terbatas.. Aku xmampu kawal amarah aku bila aku taw kau bhagia tp kau biarkan aku derita.. Ye.. Itu selama ni yg aku marahkan & itu yg selama ni aku nak kau tahu..tapi kau xnmpak.. Kau xgunakan mata kau dengan sepenuhnya.. Lumrah manusia bila fitrah tercapai akan lupakan yg laen.. Itu adalah manusia.. Andai dlu kau igt aku bila fitrah kau diperolehi, tentu aku tak mcm ni.. Wpun saket aku masih tersenyum tp skrg.. Biarkanlah..


Aku xsekejam seperti ape yg aku katakan.. Aku adalah perempuan yg lembut bile dirinya difahami.. Bukan aku mintak disayangi atau dicintai.. Bukan.. Kalau nak taw ape gelodak hati aku.. Cukup kau rasa ape yg aku rasa.. Ye.. Dlu aku pernah berdoa sedemikian utk kau.. Secara xsengaja kau luahkan ketidak puas hati kau masa kat kedai mamak sikamat.. Dan kau tahu ape yg aku rasa?? Aku bersyukur sbb tuhan makbulkan doa aku.. Wpun aku taw n igt ape yg kau pesan.. Barangsiapa yg cube melakukan yg buruk utk kau, akn terpantul balik.. Aku ttp cube wpun aku taw jwpnnye.. Aku rasa lega.. Kau mula fhm aku,bagi aku saat itu.. Aku pernah doa biar kau rasa ape yg aku rasa.. Cukup utk sehari.. Tak banyak pun.. Andai tuhan beri kau lebih.. Aku bersyukur.. Cukup 1 hari kau rasa ape yg aku rasa slama aku knl dgn kau.. Tak banyak.. Cukup 1 ari.. Tapi aku tarik balik.. Aku tahu kau takkan kuat.. Aku xnk kau saket.. Dan aku xnk kau rasa semua tu.. Aku bertahan lgi.. Smpai skrg dan aku terlalu rapuh..


Aku tak tahan dengan semua ni.. Dan aku mula doa kembali.. Cukup 1 hari.. 1 hari.. Aku mmg xpenah mintak bnyk dr kau.. Tak pernh n kau taw kan.. Tu pun mampu nk tunaikan.. Aku xkn ugkit ape yg tlh berlaku.. Kau gune kbkk kau utk fikir ape je yg penah kita buat.. Dan saat ni aku akan terus berdoa spy kau rasa.. Haaaaa.. Aku dgr cte dah baek semula dgn ex kau dlu.. Congrats.. Wpun bunyi mcm xikhlas cukup kau tahu aku harap kau dgn laen.. Xpun.. Biar awek kau tu rasa ape yg aku rasa.. Lebih dr kau.. 2 hari.. Dan aku nak saat2 aku terlalu saket dia akan rasa.. Dan pasti dia akan cari kau bukan.. Dia gf kau sure kau ikotkan kata dia kn.. Dr aku yg kau anggap kunun2 kakak.. Bile smpai seru kakak mintak tlg,hahaha tu je jwpn yg paling baek.. Aku mampu luah dengan tenang laaaaaa.. Fuyohhhhhhh.. Aku harap biar depan mata aku semua tu jadi.. Tp itu nampak terlalu kejam.. Yaaaa.. Sgt kejam.. Cukup kau rasa sendirian dgn gf kau.. Biar awek kau plak dapat.. Makrifat spt yg kau katakan..


Makrifat, ada yg menyatakan mahrifah dimana kenal.. Dan dlm istilah syarak n bahasa dgn menggunakan istilah yg senang adalah dpt mbezakan antara haq dan batil.. Hurmmmmmm dan persoalan yg sering ada dlm kepala aku.. Mengapa mesti kau..? Kalu itudpt huraikan aku cube sehabes baek utk tdk bertanya lagi.. Ye.. Knp mesti kau.. Knp tak org laen.. Knp bkn jiran aku ke.. Walaupun aku taw itu satu ketetapan, tapi aku nak tahu.. Knp mesti kau.. Itu je..


Aku buntu.. Bkn kau je.. Aku termenung bile aku takde air mata.. Semoga dapat jawapan yg memuaskan.. Bkn niat aku nak cari gadoh or panaskan darah kau or else.. Aku cume nak hilangkan gundah kat hti aku.. Aku harap kau faham.. Mungkin aku xupdate lagi, mgkin aku xde lg ke, mgkn aku berubah.. Who knows.. Ckup kau tahu, aku lebih derita bila kau putuskan segala cara utk aku tahu keadaan kau.. Thanks syg.. Thanks.. Dan tak perlu aku cerita semua yg berlaku.. Cukup kau tahu rasa itu masihada wpun aku rasa ati aku dihalang sesuatu smpai aku lost dlm dunia aku sendiri.. Hurmmmmmm


Dah la.. Aku perlu tenang.. Cukup sampai sini.. Aku luahkan takkan ade yg fhm.. Wpun ada yg cube.. Aku harap akan berakhr dgn baek.. Haa knp pilih lagu already gone by kelly? Tgk je lirik.. Tp aku tataw leh kuar ke x sbb aku dah cmpak hp ni tadi.. Lagu tu tok kau.. Nak bg behind these hazel eyes.. Tapi aku prefer lgu ni evn lagu behind tu lg kena.. Haha saje.. Lagu ni best.. Just jear when free.. Thanks, sekian and arios!!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: