~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, June 12, 2012

..jiwa jiwangan..

Salam 1 Malaysia..


Woot.. Woot.. Woot.. Bile soh kelawar tdo waktu time2 jaga mmg payah..jap g sediakan alasan kukuh ye cik qaseh qist.. Haahambek kau!! Bkn ape, sdg duduk2 santai smbil nk tunggu mata lelap.. Tetibe teringat ada 1 lgu nih.. Xnk la upload.. Kang kantoi.. Jd biar aku amek contoh laen yg seakannya..


Lagu cant take my eyes off you by lady antebellum.. Ni salah satu lgu jiwa jiwangan yg santai & sempatlah nak tegok kopi ke, nescafe ke, melo ke kan.. Pastu law nk tedo pun ase damai je kan.. Bg aku, aku cukup suka lagu nih.. Santai dan jiwa2.. Cara dia luah pun ase okay la.. Dari lgu yg aku dgr td.. Semak samun, hingar bingar.. Haihhhhhhh


Persoalannya.. Ada juga yg minat lagu tu kan.. Haihhhhh aku dgr pun ase nk gelak je dr td.. Kut nk jiwa jiwangan pun carilah yg sedap gegendang telinga nak dgr.. Opssss maybe telinga kau jenis telinga yg masok duri pun still okay lagi kot.. Aku xmrh cume aku nak gelak je.. Krn lagu td aku dload n aku sambung gelak lagi.. Maybe cara kau nk xpresikan kasih syg kau tu melampau2 had nya, mmg kna cam tu kot.. Agaknye la kan.. Agaknye la..


By da way, lgu kau mmg kelakar habes.. Hahaha 1st time aku dgr lagu yg mcm tu.. Bkn nk kata lagu melayu xbest, ada yg best je.. Spider, klangit, nirwana, kru n mcm2 lg la.. Ade jiwangnye.. Paling terok pun amek la lgu kru - apa saja..kan sedap.. Relaxs.. Ni mcm nk ribut, opera cina pun ada.. Hahahaha


Dah2.. Layan apa saja lagi baguih.. Febret song tu.. Hehe arios!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: