~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, June 2, 2012

..heh!!..

Miss me?? I am nothing u should missed.. Heh!! Xnk kasi salam.. Vavi btl bile hupdate xlepas.. KMK!! Puas hati aku cmpak gadet cilake ni.. Aku pijak2.. Sangat awesome!! Dah la life aku mcm cilake skrg nih.. Aleh2 gadget aku pun wat hal.. Silap aku xmasok dlm jmbn then aku flush.. Puas hati.. Ahhhh memang sial lahhhhhh!!


Ye aku sorang pompuan suke mencarot.. Kalu xsuka ko bley bla.. Aku xpenah invite sape2 g blog aku pun.. Aku akn carot kat sape2 aku nak.. Xperlu pretend jd pompuan suci sgt haihhhhhh dah penat nak meratap hidup.. G mampos!!


1st june.. Oooyeah?? Suppose i should post on 9june.. Based on last fcking date where is 23 may, i.. Ahhhhh dem!! Haihhhhhhhhhhhhhh dr td thn.. Haihhhhhhhhhhh hidup mcm hape dah aku nih.. Mcm xda life.. Macam cilake!!!!!!!


Cepatlah berakhir!!!! Kadang2 aku terpikir.. Ni ke balasan atas ape yang pernah aku buat dlu.. Haihhh kalau btl pun, knp perlu berkaet dgn manusia yg aku xpenah suka, meluat dn aku benci sepanjang aku hidup???? Xde org laen ker? Penat.. Aku penat.. Sumpah penat..


Merintih mcm ni ape aku dpt??? Puas aku doa.. Kuk xberkenan dgn doa aku.. Carilah org laen.. Sebak.. Hiba.. Haihhhhhh dan skrg aku rasa mcm aku xda hati dah.. Mane hilangnya aku pun tataw.. Org sedih pun aku tak rasa ape!! Ape semua nih??


Sejak rentetan hidup yang berkaetan dirty task, aku ase hidup aku ni pelik.. Banyak benda pelik aku dapat.. Nk ngadu dgn kau, bkn niat aku.. Hp aku dah penoh dgn sgala kata cacian.. Dlu aku rasa.. Kadang2 aku akui aku xleh kawal.. Dan skrg bile saka nijap2 bole rasa tp ia berterusan.. Haihhhhh


Mengeluh dah bnyk kli mngeluh.. Kepala dh sarat.. Haihhhhhhh xbaek slhkn pertemuan.. Cuma aku kesal.. Sangat2.. Sangat.. Sangat.. Sangat.. Sangat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Marah mcm ne pun aku ttp xlh undur masa.. Huuuuuuuurrrmmmmmmmmmmmm


Ape sebenarnye yang tuhan cuba tunjukkan pd aku?? Aku lelah.. Aku derita.. Ketahuilah aku derita.. Takde air mata aku nak nanges dah.. Kalu aku teruskan.. Maw aku jadi kassomah selamat.. Walau aku tahan ttp turun juga.. Dah dua hari aku tahan tapi.. Hurmmmmm


Ape sebenarnya tuhan.. Tunjukkanlah.. Berikan aku cara.. Agar semua nih hilang dan berakhir secara baek tanpa mnyakiti dan disakiti.. Hanya itu yg ku mohin setiap sujudku.. Aku juga mahu hidup bahagia seperti org laen.. Aku juga berhak.. Aku dah penat meratap n berkorban utk org.. Org laen bahgia aku derita.. Feyuk!!!! Sometimes life is unfair.. :(


Hurmmmm puas aku cerita, agar saka ni hilang.. Tp ada jugak!! Wpun ramai yg sudi mendengar, tp mereka tak rasa ape yang aku rasa.. Aku xkejam untuk mendoakan org lg stakat nih.. Haihhhhhhhhh kusut.. Serabot.. Semak..

Arghhhhhh bosan!! Aku bosannnnnnnnnnnnn!! Meh aku nak sedekah saka cilake ni pada sape2 yg nak, pada sape2 yg berkenaan.. Dan sape yg boleh buang.. Sile kan.. Sile.. Hahaha adoiii..


Teguhkan iman..

Dugaan ini telah ditetapkan..

Jangan menyimpang dari tujuan yg pernah diberikan..

Kelak kau akan dipersoalkan..

Hati..

Sabar menanti..

Walau hilang entah kemana aku setia disini..

Jangan pernah lelah untuk meratapi..

Takdir ini adalah ciptaan ilahi..

Kelak.. Pasti ada bahagia yang menanti..

Pasti..

Yakinkan janji tuhan itu adalah pasti..

Pasti semua akan bererti..

Pasti!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: