~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, June 12, 2012

..gg manje? yeks!..


Salam 1 Malaysia.. 

haaa.. nampak pict kat atas tue? eh jap2.. aku ase kekok dah taep lappy nih.. haha gile over bukan.. hehe back to basic.. haaaa.. ni la benda yg terjadi pada aku.. haa? ape? terjadi kat aku?? dey, yenna poringgey.. umo ko dah bape dah timah oiii.. well.. walau umur aku dah hamper2 cecah 30an.. wah.. ayat malukan diri sendiri.. feeeyuk! xpe.. aku xkesah.. age only a number.. smbong blik.. gigi bongsu tak habes tumbuh? gosshhhh!! gile ke hape? dan ini la yang berlaku pd aku.. sile gelak smpai pengsan.. hahaha 

well.. dengan umur yang sedap2 utk kawen nih, gg xtumbuh habes.. acaneh nk kawen nih? haha well, kena terima la seadanyakan.. hehe yg aku perasan, gg aku bhgn atas xtumbuh habes.. belah bawah dah hbes dah.. seb bek x demam.. cume aku xase selesa je la mcm ade benda yg melekat kt gg and aku akan cube buangkan smpai la berdarah.. haha nak wat camne kan.. hehe 


okay.. nampak binatang hensem tu..? aku plan nak pakai la.. cam menarik jewp... aku ase  awesome jew.. haha tgk kawan2 aku comel jewp.. hehe nak kate aku jongang x, gg terabor2 pun x, semua susun rata.. xde lapis2.. opsss bkn nak riak, cuma nk gtaw keadaan sbnr.. tp klu nk pk laen, naseb la.. ade aku kesah? tak kan.. so diam! haha okay.. kdg2 tercari idea tuk soxlan doc yg xpenah nk tanya aku.. haaha kelakar? mmg klakar.. aku pening pk jawapan.. haha aleh2 jwpn yg aku dpt, sy ase cute bile pakai braces! haha bole? bole bla.. haha 

tapi tu semua perancangan.. xde rezeki nak kawen, aku pkai la.. ade rezeki nak kawen, hurmmm pk 18x la.. haha abaikan.. dah mengarot tahap dewa dah nih.. pakai atau tak.. tataw lagi.. sekadar perancangan.. banyak betul rencana yg ada dalam kepala nih.. huhu mam tau tak jewp nak tunaikan.. kalau tak mampu, rezeki itu bkn milik aku.. tu ja.. senang! yeay! jiwa dah kembali kena belai kan.. jadi aku pun semakin sopan! yeks! sile muntah.. haha tu ngarot je.. kiki okay la.. jaga diri hiasi peribadi.. chaw! arios! 

No comments: