~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, June 22, 2012

..senyum, senyuman..

Salam 1 Malaysia..

Hari ni je aku kena bahan dgn kwn2.. Haihhhh apelah naseb.. Knp?? Sbb gara2 aku suke senyum.. Haihhhh senyum salah.. Xsenyum salah.. Pelik aku.. Ape nk buat.. Aku mmg suke senyum.. Dan smpai ada foreigner ckp " why are u owez laugh? Is about man life right??" aku yg ngah gelak2 aku angguk je.. Kang berderai lak air lior kat tgn foreigner tu.. Haha pengoto!!

Kembar aku plak.. Pndang aku plik jewp.. Bile aku tanya dia ckp "ala.. Kite suke pandang akk.. Akk nih asek happy n senyum jewp.." Kalaulah dia tahu bagaimana kehidupan yg aku lalui sblm aku jumpa dgn dia, sure dia akn terkejot.. Sdgkan aku cite sket dia da buntu nk tanya n aku xberminat nk ugkit cte yg lepas.. Huhu

Masa g lunch plak.. Kak dina sound.. "pelik aku tgk dia ni.. Dalam kaunter pun leh senyum sorang2.." Haha dah aku suke senyum kan.. Nak wat gane.. Tmbh2 ari ni ari jumaat.. Lagi la aku tgk lelaki berbaju melayu.. Auchhhh!! Mengoncang naluri sgguh.. This week xmcm last week.. Free2 je aku teman mamat ni g shupping gara2 dia pakai bju melayu.. Haha gile bukan?? Yeee.. Aku sgt obses melihat lelaki pakai bju melayu.. Hahaha abaikan.. Hahaha

Mcm2 kata aku dpt ari ni.. Hyperactive la.. "umo dah banyak, perangai mcm bdk2.." haha salah ke aku hepi go lucky.. Nak sgt ke tgk aku moody? Haiihh law xde yg mnyakitkan aku, selagi tu la aku selesa begini.. Law ada yg mnyakitkan hati n bisa buat aku menitiskn air mata.. Nyatanya aku dlm keadaab stress n berkemungkinan hormat pd seseorg akn hilang.. Huhuhu thanks!! Knp aku kata cm nih sbb benda2 ni penah terjadi.. Sumone yg suke test org.. Bile cte kat akk aku, slmba hdap je dia ckp.. "ape hak dia nk test2 org lak.. Ape igt dia tuhan nak tentukan hdp org??nk test2 org.." haaaaa.. Cenggituh skali dpt.. Hamek kaw!! Lalalala

Dah la.. Malas nk merapu.. Hidup aku kini penuh dgn kegembiraan.. Walau ada sket sebanyak yg msih terlekat mngenai saka, aku cuba tahan.. Semoga aku tabah.. Terima kasih ya allah atas pelangi yg kau berikan pdku.. Terima kasih.. Aku suka.. Aku seronok!! Enough!! Okbai.. Arios..

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: