~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, January 27, 2011

..kelas hari ini..

salam..

skrg ni aku lepak2 kat library after finished my micro P's class.. so bored.. sangat2.. yelah aku sorang je senior.. yang laen semua junior.. memang dah cam katak bawah tempurung dah.. haihhh dengan tukar tempat ke level 24 pastu.. naseb baek aku bertembung dgn kawan2 laen yang aku tak kenal.. kalau aku tak ramah td, sure lah aku xdak dtg kelas lah.. confirm!! haha

tunggu lama gak la kan sementara lecturer datang.. skali dah datang ohhh nih rupe mamat nih.. huhu tinggi.. sempoi dan bile mengajar laju.. aku pun pending2 teros lagi bertambah pending.. hahaha memang tak la kan.. seb baek bawa buku rujukan.. haha buku rujukan la sangat.. padahal aku gune buku ITA masa dlu.. huhu xtaw lah..

skrg nih ngah tunggu kelas utk 230pm lak.. haihhh xdak geng nak mkn la plak.. perghhh leh jadi librarian aku nih.. haha smpai 230pm pastu cabot g kelas p.comm2 lak.. pastu masok e.comm sebab aku xmasok ari selasa.. haha dah macam tulis diary dah nih.. haha bosan punye pasal kan.. kalau tak jangan harap lah aku nak update blog aku nih.. dah bersawang dah aku rasa.. keh3..

sambil2 tu leh wat keja kan.. okelah.. nak wat ape2 yang patot lak.. huhu papai...

No comments: