~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, January 3, 2011

..entri untuk kawan..


entri kali nih aku nak cerita pasal kawan.. aku ada seorang kawan yang aku kenal di alam cyber nih.. kenapa aku tetibe rasa nak bercerita pasal dia? sebab dia ada pernah tanya aku kenapa tak nak cerita pasal dia.. untuk menunaikan hajatnya, aku pun ari nih ambil masa luangkan kat blog nih.. nak cerita sehabis mungkin tentang diri dia.. haha jangan menyesal oke.. keh3..

oke.. nama dia Mohd Fitri.. bin aku tak pasti dia bin ape.. sebabnya dia bagi tahu aku nama dia Mohd Fitri atau lebih mesra dengan panggilan itti oleh aku.. hehe bukan orang laen tapi aku.. aku kenal dia nih masa belajar part one kat kolej aku.. maybelah.. aku pun tak ingat.. haha mula2 dia add aku kat myspace.. hehe dlu aku approve je sape2 yang nak kawan dengan aku.. lepas tu aku select person yang aku nak terima.. dan sekarang, aku tak buka langsung aku punye myspace, friendster, tagged, hi5 dan ape jua la lagi.. aku aktif dengan facebook je.. hehe

oke.. lepas dah add kat myspace, dia selalu lah tegur2 aku kan.. aku bukan bangga nak kutuk diri sendiri atau buka pekung di dada.. cume aku remindkan diri aku je betapa setianya dia kawan dengan aku.. kawan sampailah ke friendster dan alih ke ym.. dengan dia aku tak pernah nak bercakap baik lah kiranya.. sangat2 tak baek.. bila ada je ayat dia sebok tentang diri aku, sure aku akan maki dia.. macam anjing dan kucing la kiranya.. asek bertekak je.. hehe

..cerita kartun yang paling aku meluat bile dengar pengalih suaranya.. tapi, bosan2 aku layan gak.. hehe

tapi dia nih penyabar.. aku maki dia cam mane pun dia tetap sabar dengan aku.. layan and tanya aku baek2.. hampir 2thn dia kena maki dengan aku free2.. aku pun akhirnya lembut hati dengan dia nih.. mulalah tukar2 no phone.. aku still tak tahu sampai sekarang macam mane rupa dia.. even dia letak pict kat profile pun aku lum tentu percaya itu dia.. hehe

sampai lah ada satu hari aku ym dengan dia.. hehe mmg kelakar lah kan.. sebabnya aku nak bersiap2 pergi sekolah.. dia plak ajak aku ym.. so, aku buatlah voice calling dengan dia.. haha memang kelakar lah kan.. dia dok taep2 tapi aku dok bercakap sorang2.. haha kalau bersolek depan2 laptop.. senang aku nak baca.. aku rasa dia ingat lagi kot insiden kelakar tue..

pernah satu hari, aku call dia untuk dengar suara dia then aku senyap.. tapi dia bijak sikit dari aku.. dia pun senyap jugakla.. cume baru2 nih, aku dapat dengar suara dia.. dia tak boleh dengar suara aku.. tapi aku boleh dengar suara dia.. pelikkan.. hehe nak dijadikan ceritalah kan tue.. hehe suara dia punyelah halus macam suara lelaki tak baligh lagi.. haha sian ko itti kena kutuk dengan aku.. haha aku punye gelak berdekah2 dekat rumah dengar sore dia.. aku dapat rasa dia seorang yang baik..

dia seorang yang pemalu dan keras hati kadang2.. nasehat aku memang dia tak nak pakai lah.. haha aku pun tak tahu la kenapa dengan dia.. kadang2 aku geram dengan dia.. dia slalu ckp dengan aku yang dia nih slow la, blajar tak pandai la.. macam2 lagi.. tak perlu aku nak rungkaikan kat sini.. bila aku tanya dia, kadang2 aku yang susah nak explain dengan dia.. benda2 yang aku tak tahu dan berkaitan dengan isu semasa memang dia tahu lah.. pelik aku.. aku pun tak up to date sangat.. haha kesian kan.. dia selalu kasi nasehat kat aku.. hehe ikut anginlah nak follow ke tak..

untuk kau itti, kau kawan aku yang baek pernah aku jumpa.. dengan muke tak malu aku cakap.. aku sayangkan kau.. susah aku nak jumpe kawan yang tahan maki aku nih.. pasal kau jugaklah aku berubah sedikit demi sedikit jadi perempuan.. haha ape2 pun, thanks for everything what u've done oke.. kita kawan sampai bila2 oke.. You are my truly friend and always touches my heart when I needed you..
aku sangat sayang kawan2 aku.. :)

aku dapat quote nih dari incek google..

"A friend is someone who understands your past, believes in you future and accept you just the way you are.."

cam lirik lagu lak kan yang last skali ayat tue.. hehe aku seorang yang tak reti sangat serious dan aku suka bermain2.. ehh.. tak de kena mengena oke.. hehe

picture nih aku rompak dari incek google.. haha

oleh itu, walau ape jua, siapa jua kawan kita tue, kita patot bangga jadi kawan dia dan dia sudi kawan dengan kita.. tak guna nak betray each other untuk mendapat kemenangan yang tak setimpal dengan nilai persahabatan yang dibina.. :)

No comments: