~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, January 12, 2011

..susah nak puaskan hati manusia..



Erm.. susahkan nak puaskan hati semua orang.. kalau dimata kita buruk padanya, kalau dari mata dia indah padanya.. ermmmm.. tak perlu nak mengadu domba sana sini lah.. entahlah aku tak faham.. aku mengaku aku memang cepat panas hati bila ada yang menganggu emosi dan ketenangan aku.. seandainya benda yang pernah terjadi pada aku, tapi aku nak terjadi pada kau.. agak2 boleh terima tak? aku tak menagih simpati siapa2.. kalau tak suka just shut up and close your eyes.. So do I when I was disgusted seeing you in front my eyes.. no need to be proud what you've done lah oke.. esok lusa Tuhan pasti beri pembalasan setimpal dengan perbuatan kau.. huh~!! stop being a childish and please stop pretending mature oke.. not nice la.. just be you are.. wasting my time to tell everyone what i feel now.. be ashamed! I should so stop here..

>For those person who dislike my exists, just pretend i'm not there.. watch out your mouth when you trying to explain about me in other words.. please stop being stupid in any place!


**bila difikir2kan balik.. aku tengah marah rupanya.. haha nak cerita sedih sekali tukar jadi marah.. haha lawak2...

No comments: