~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, January 10, 2011

..perkara yang aku benci..



>ermmm tengok dari picture dah taw ape yang aku nak sampaikan.. ermmmm aku ada hampir 10 jam sebelum aku berangkat pulang.. ahhhhh.. sangat tak seronok la.. aku terpaksa tinggalkan kesayangan aku kat sini.. emm berat hati aku.. sayu pun ada.. kasih dan sayang yang ada cukup buat air mata aku gugur.. ermmm

aku dah kena bertolak siang nanti.. bile aku bagi taw aku kena balik sebab nak sambung study, salah sorang dari anak sedara aku nih dah buat muka cembeng.. hehe dah tak lalu nak makan, muke sedih.. aku pun sayu bila aku masak tadi.. tetibe aku rasa sentap.. setiap kali aku melangkah keluar dari rumah dia, sure dia akan sedih..

aku pujuk dia cuti semester nanti aku datang lagi.. dia dah boleh ukir senyuman walaupun nampak tak berapa nak ikhlas.. aku buat lawak supaya dia jangan sedih.. aku harap dia tak sedih sepanjang ketiadaan aku nanti.. hehe aku pasti, aku akan merindui kalian.. garang macam mane aku sekali pun, betapa meluatnye aku sekali pun kalian tetap aku sayang okeh..

dan perkara kedua yang buat aku benci.. bila nak balik semula ke kl dan terpaksa menghadap semula semua yang.. (aku rasa biar tergantung disitu..) ahhh sabar.. ada masa setahun then you will free qaseh!! kuatkan semangat.. biarkan mereka2 yang tak suka pada aku tu berkata2 dan buat apa yang mereka nak buat.. yang penting be your self..


ahhh beratnye aku nak tinggalkan negeri nih.. aku rasa tenang je lepak2 habiskan masa kat sini.. lepas nih sure darah aku meningkat balik.. ahhhhh tak sukenye nak hadapi benda yang sama setiap hari bermulanya aku jejak kaki kat rumah aku nanti.. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

kadang2 aku terfikir.. salah ke kalau aku luahkan rasa aku kat blog.. tak salahkan sebab aku pun tak sebut name sape2 kan.. kalau orang laen boleh mengata aku secara terangan2 kenapa tidak aku.. tapi aku tak de la sekejam itu.. walaupun kadang2 kawan aku kutuk umat yang bercerita tentang aku secara kaw2.. tapi aku masih ada hati nak bela lagi kan.. ermmmm abaikan lah.. tak da kaetan dengan sape2..

ape2 pun semoga aku tabah dan mampu berdikari sepenuhnya lepas nih without bantuan dari insan yang biasa2 bagi aku.. ermm demand kan aku.. ada lak insan biasa2 n insan istimewa.. haha abaikanlah.. mengarot pun ada kan aku ni di malam hari.. haha ape2 pun semoga lebih tabah!!!

No comments: