~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, January 3, 2011

..selamat pagi!!..


yeay.. tak tedo lagi.. haha sekarang masanya nak buat kuih pulak.. name kuih tu kueh ketayap atau dikenali kueh gulung disetengah2 tempat.. kueh nih merupakan salah satu favorite aku.. dulu mak aku selalu buat kueh nih untuk aku.. dan aku akan makan dengan lahapnya sekali tanpa segan silu.. hehe ape nak kesah kan.. aku makan dengan family aku kan.. hehe

kueh nih sangat senang.. dan aku pernah buatnya dengan bantuan mak aku.. hehe sebabnya intinya mak aku yang buat.. aku cume memasak dan menggulung kueh nih je.. hehe senang bukan.. bahan2 pun bukannya mahal sangat pun kos nak buat kueh nih kan.. hehe

okelah.. aku nak buat kueh nih.. dan nak melahap sepuas2 hati melepaskan rendu dendam gian!! haha selamat pagi dunia.. selamat pagi chenta.. selamat pagi sayang.. :) dan start meroyan bila tak tedo semalaman.. haha oke2.. cite sket.. knp tak tedo..? sebab tangan aku gatai nak usek2 blog aku.. aleh2 lintang pukang jadinya.. perghh mmg berair mate.. seb bek ada teman yg sokong dr blkg.. incek gigi.. sape incek gigi dan kenapa panggil incek gigi..?? aku panggil dia incek gigi sebab dia ada gigi taring.. dan maybe gigi dia terabor kot.. haha ampun maaf dipinta.. waaa aku dah kena warning awal2 jangan mentionkan nama n id fb nye di blog aku.. tapi aku rasa nama boleh kot! haha oke.. nama dia izzuan.. cukup! kang kena saman susah aku.. haha jangan saman sayerp yerk incek gigi.. hehe

okelah.. nak buat kueh ketayap.. kasi anak aku makan.. eh silap lagi.. kasi anak buah aku makan.. lalala oh ya.. mulakan hari dengan senyuman.. mulakan kerja dengan bismillah.. :)

**macam biasa picture aku rompak dari incek google.. thanks!! haha

No comments: