~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, January 8, 2011

..aktiviti malam..



**rompak dari google la kan.. hehe


oke.. aktiviti malam nih adalah bermain belon buih dengan anak sedara aku.. haha indah oke!! haha sampai lenguh mulut aku tiup buih tue.. haha rasa macam pening2 kepala pun ada.. haha lawak kan.. menghabiskan sisa2 yang ada dengan anak sedara.. hehe kegembiraan mereka adalah keseronokkan aku.. hehe tak lama lagi nak beramm.. dari sini.. ekeke

buih besar kecik ada.. hehe cantek.. warna pelangi ada.. haha aku tengok pun seronok bagai.. bile buih2 tuh berterbangan diawangan.. ah.. indah!! haha ni dah kembali ke tabiat lama aku nih.. payah2.. haha nak buat cam ne kan.. ekeke sampai kl dah xleh dah buat perangai budak2 nih.. hehe dengan anak sedara aku da geng gak.. hehe macam2 ragam.. hehe

agak2 hilang akal aku kat kl nanti, selambe je la maen buih sabun.. ape peduli kan.. hehe hak individu.. keh3.. indah3.. hehe

No comments: