~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, February 8, 2011

tiada kata


ye.. aku sangat setuju dengan kata2 di atas nih.. tapi kalau dah banyak parut camne la plak kan.. dah xboleh lurus langsung kan.. aku rasa kalau ketuk pun akan amek masa yang lama untuk perbetulkannya.. haha ape aku mengarotkan nih kan.. banyak sangat kerja kena buat so dah tak betul dah minda aku nih.. banyak benda aku kena tanggung.. ahhh hebatnye dugaan tahun akhir nih.. pasnih nak tempuh dugaan sebagai seorang pekerja.. lala kena lagi kuatkan semangat la kan.. hehe law x mane nak cari duet nak sara diri kan.. hehe

sebenarnya aku bukan nak cerita masa depan ke ape.. aku nak luahkan ape yang tersirat kat hati aku nih.. memang sebelum aku berjaya siapkan kerja aku tadi, jiwa rasa tertekan.. senak merindui seseorang.. haha tah ape2 ayat aku kan.. tapi seriously aku rendu dengan dia.. tapi bermaknakah semua itu?? haha tak bermakna bagi aku.. bagi aku la.. tak tahu la bagi dia macam mane kan.. hehe

ermmmm aku cube melajukan langkah kaki supaya aku tak sunyi.. aku tak sedih dan aku tak menanggung seksaan merindui seseorang..




>ah.. lupekan lah.. mulakan diri sekarang dengan kegembiraan.. yes!! cari kehidupan untuk melayari bahtera dunia nih.. haha ape aku merepek nih.. hidup kena teruskan.. cayok!! seandainya aku bersedih, tolong ingatkan aku erti kegembiraan.. dan hiburkan aku!! supaya aku tak ssaket seperti selalu..

**biar luka sembuh sendiri..

No comments: