~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, January 2, 2011

..happy new year..


ermm aku rasa masih sempat lagi aku nak wish pada semua blogger yang membaca blog aku nih.. Selamat tahun baru 2011.. dah tahun baru dah skrg nih.. tarikh aku tulis entri pun dah 2hb dah.. haha tak de semangat nak masok tahun baru betul aku nih.. hehe ermm aku suka no 2 secara tak langsung aku pun tulis entri nih 2hb.. nih semua secara kebetulan je kot.. tetibe je mood aku sampai nak tulis blog lak.. hehe
dah tahun baru, umur pun dah bertambah.. banyak benda yang perlu dilakukan lepas nih.. dan banyak tanggungjawab aku kena pikul.. huhu waktu untuk belajar pulak dah nak semakin habis.. hehe ada setahun.. buat final project dan kalau tak de aral melintang, insyaALLAh habeslah pengajian aku hujung tahun nih..

waaa.. bile dah habes, banyak menda kena fikir.. nak kena cari kerja la kan.. hehe waaa.. ada ke orang nak terima aku kerja..? haha lepas dah kerja kumpul duet sikit2 baru lah fikir cari harta lain pulak.. kereta ke, rumah ke.. haha dah sudah tu baru cari calon.. ahhh bile pulak aku nak kawin nih?? ermmm takpe2.. pelan2 kayuh la pasnih kan.. hehe ada seru kahwinlah aku.. hehe

aku penah diajukan statement yang mencalar jiwa dan hati..

kawan : bila kau nak kawin nih, org lain dah beranak pinak.. kau calon pun tak da..

perghhh asap je aku dengar kan.. dengan alasan yang separoh gile aku dapat untuk tenangkan hati.. aku pun lemparkan pada umat tue..

aku : xpe2.. aku beri laluan vvip dulu pada kawan2 laen..
kawan : aku nih tak de la lawa sangat.. tapi aku kawen dulu.. ada anak dah.. kau bile lagi?? jangan lambat sangat.. bla bla bla..

aku just mampu senyum dan ketawa.. haha nk buat cam ne.. xdak seru lagi kan.. penah je aku kena sound sebijik dgn kawan aku sbb xdak bf.. ceh!! ada bf nanti aku tayang2 depan kawan2 aku.. haha sabar je la kan..

ermm aku harap tahun nih akn memberi kebaikan kepada seluruh umat didunia.. tak kira apa bangsa sekali pun.. dan aku harap tak de la tercetus berita atau cerita2 ngeri lagi.. ishhh takot gak kan.. semoga kita semua dilindungi olehNYA.. amin.. marilah kita berdoa beramai2..

aku tahun baru nih xdak celebrate pun.. xpenah aku celebrate pun.. tgk tv pun x.. haha gila xda semangat aku nih.. haha ape2 selamat tahun baru yea..


No comments: