~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, January 3, 2011

..wartawan tv hina orang melayu??..


baru aku nak off kan lappy, dah ada cerita hangat lagi.. aduss.. kenapakah.. ni yang membuatkan aku gagahkan diri nak cerita gak.. boring tak tahu nak buat ape, aku pegi geledah facebook khairul fahmi tue.. tup2 ada cerita pasal isu perkauman.. adehh orang yang kutuk dan cari pasal tu aku rasa bukan kalian tak kenal.. satu malaysia nih kenal aku rasa.. sebut ja wartawan yang suka angkat tangan ketika bercakap.. aku rasa kalian pun dah taw sape..

kenapa perlu mengeruhkan keadaan?? aku sendiri tak faham.. kenapa perlu mengutuk kaum lain?? apelah faedahnya.. aku rasa tak perlu lah menghina sesama sendiri.. selalu kata melayu teruklah, melayu jahatlah, melayu suka melakukan vendalisme la.. macam2.. melayu tak terok oke.. jangan hanya kerana seorang yang buat salah, habes susu sebelanga.. bukan semua melayu terok.. dan tak semua kaum laen tuh baek budi pekerti.. masing2 ada kelemahan masing..

kata 1 Malaysia.. nampak sangat masyarakat sebenarnye macam pretend je nak terima semua2 tue.. 1 Malaysia hanya ada pada slogan sahaja tidak diterapkan pada hati masing2.. ermm bebel2 pun xguna.. masing2 punye hati untuk menilai.. ape2 pun, just klik je la untuk keterangan lanjut sebabnye aku dapat dari blog dia juga.. okelah.. got to go.. mata dah rabak.. jaga diri hiasi peribadi.. ;) kroihh kroihh kroihhh hahaha

No comments: