~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, January 8, 2011

..jadual sekolahku..



waaaa.. jadual sekolah dah keluar untuk sem baru nih.. perlu ada semangat nak teruskan hidup.. bile tengok jadual baru nih, hati menggebu2 je nak balik rumah bile kelas habes.. hehe kelas habes tengahari.. balik rumah boleh masak dan ulangkaji pelajaran.. (poyo je ayat..mcm betul je kan..) hehe padahal sure bantai tedo.. tak pun lepak kat kampus lama2.. kasi jangan balik rumah dulu.. yelah, balik rumah sure panas.. nanti kulit sure la gelap.. pastu aircond xdak kat umah.. haihhhh jangan balik rumah oke.. blaja kat kampus..


ermm bila di fikir2 balik, rasa nanti masa akan disia2kan je.. haihh yelah kalau lepak kat library nanti sure la xkan dapat study.. confirm.. aku bukan nak kata ape.. aku punye library tuh dah macam pasar pun ada.. mane tak nye.. memekak sane sini.. nak blajar mmg xla kan.. sure dijadikan tempat lepak2 alaf baru nih.. wakakaka


dengan pertambahan budak2 baru setiap sem, confirm bangunan tuh tak muat dah.. aku rasa Universiti aku kena buat library besar sket.. bertingkat2.. kasi student muak pergi library.. haha bagus tak idea aku?? ekeke ermm aku kena semangat skrg nih nak masok sem baru.. tiket pun beli ari isnin.. haha so 3 kelas aku skip awal2.. e-commerce, microP dan p.comm2.. masing2 slot sket ja.. hahaha leh plak cakap macam tu kan.. dasar tak de semangat sungguh!! haha


oke.. bawah nih jadual lama aku.. aku tak tukar lagi.. aku baru je rombak jadual aku.. fuhhhh selamat aku.. ada sorang lecturer nih aku rasa bukan aku je yang tak suke dengan dia.. ramai lagi kot.. haha dia tak mengajar aku.. yes!! yes!! seronok!!! sangat2!! tak tergambar dengan kata2.. haha tapi tak baek kan.. ermm tak pela.. abaikan pasal dia oke.. hehe kat bawah nih ada jadual sekolah yang lama.. so, just check la kot2 kawan2 kampus aku nak tengok kan.. senang je.. bukak blog aku.. haha okelah.. dah tak nak pikir banyak2.. nak tedo dah.. yeeeehaaa..



**jadual sekolah aku.. best x? haha