~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, January 4, 2011

..tired day..


waaa.. baru je dapat regangkan pinggang aku nih.. perghh punyelah saket.. lega la bila dapat lepak2 jap skrg nih.. hehe penat memang penat la.. tapi aku lebih rasa saket pinggang jew.. hehe aku tlg ank buah aku balut buku sekolah dia.. haha memang heaven !! 14 bijik kesemuanya untuk hari nih.. semalam tak campor lagi.. fuhhh leh keja kat kedai adiah nih.. haha (kunun2 terer la balut membalut tue.. ) haha perasan tol haku nih.. haha

setelah tergendala selama 30minit.. haha sambil2 aku rehat tue kan, aku p la pekena satey and kek ape tah nih.. bedalkan je la.. hehe aisey.. mata dah berat.. haihh pandang laptop pun dah macam tak pandang dah.. kena tenung lama2 sket.. haihhh dah start dah.. bersin sana sini.. haihhh
**aku rasa camni kot muke aku.. haha..


sebelum lepak2.. aku ada borak dengan best friend aku si ayu nih.. borak2 la ape2 yang patot.. dia cite pasai jiran kesayangan dia tue kat aku.. okelah.. aku just baca je.. rasa macam.. oo0o0o mannn.. jiran dia.. then speechless.. haha borak punye borak.. aku ingatkan selama nih dia cite pasal mak dia.. rupe2nye pasal jiran kesayangan dia tue.. haha gile pending aku.. aku ingat dia salah.. aku cek balik, pergghh mmg betul aku salah..

sorila dear.. aku nak tulis balik ape yang ko cakap pun aku dah tak hengat.. yang aku hengat dia kata aku nih penat sangat2 dah.. haha baru aku perasan yang aku nih sememangnye penat tapi pure2 tak penat.. haha thanks ayu sebab concern pasal aku.. haha tak sangka aku..

sekarang nih dah mengantuk tahap dewa dewi, aku tunggu dia on9 balik.. ahh.. tak sukenya menunggu!! tedo la.. andai ko baca entri nih ayu, aku merajuk dengan ko!! ko suke buat aku tunggu ko kan.. haihh cpt pujok aku.. law x, aku xnak balik kl.. hahaha (ada kena mengena ke? ) hahaha untuk menghilangkan rasa rajuk dalam diri aku, sile belanja secret recipes oke.. lalalala~

No comments: