~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, January 11, 2011

..best day..


salam penuh hormat.. hehe aku tak taw kenapa dengan aku hari nih.. abaikan jelah kan.. hehe semalam balik dari terengganu, sampai kul 6 lebih. aku bersyukur sangat2 bila train yang aku naek tu tak ramai org.. kire ramai yang tak balik lagi la.. hehe penat memang penat tapi aku tak boleh nak rehat.. kemas ape2 yang patot on9 sampai pagi, msg smpai pagi then baru tedo.. haha kesian!

paginya hari ini, terus plan nak pergi Shah Alam ambil barang2 yang perlu.. gud job.. :) tapi singgah dlu kat opis lama.. lepaskan rendu bersama rakan2.. hoyeahhh indah bukan?? redeem pelok cium muah2 dengan kawan2 lama.. memang happening la.. hehe hamper kecoh opis tu aku buat.. haha jumpe orang bukan nak beri salam sebaliknye aku kata peace dan simbol peace.. haha poyo ja labey.. mule2 mmg takot la kan.. aku cam malu2 je.. yelah asek muke aku je yang datang opis.. haha padahal bukan ape2 pun.. saje2 je datang.. ekekeke

dengar cite, manager aku saket belakang sebab jatoh masa balik makan.. hermmm kesian dia.. skrang kena wat fisioterapi.. bile petang selalu tak.. to my ex manager, i hope you cepat semboh okeh.. jangan kerja kuat2 sangat dah pasnih.. ;) hehe then g jumpe borak sakan dengan semua org.. haha aku bawa bekal kek batik tok derang.. hehe


jika ditanya bagaimana perasaan aku.. haa.. macam kat atas ni la kan.. cool kan picture nih.. aku rembat dari incek google la.. hehe macam tu la aku bile jumpe jawab2.. seronok.. hehe kak nani comel sediakan aku air nescafe.. huhu best3.. sporting gile.. dah puas pelok cium semua orang aku pun beredar la kan.. hehe g betulkan spec aku.. beli tiket balik kg.. heaven la.. huhu

agak kul 4 lebey baru nek train g shah alam.. soh abg aku jemput kat batu3.. skng nih tersadai kat umah dia.. haha seb bek esok si datul comel nk tlg antar kan.. hehe ermmm semalam abg aku ada tanya.. umur dah bape.. aku pun cakaplah dengan jujur.. 25 thn lepas.. haha soalan cepu emasnya.. "bile ko nak kawen??" aku terkedu kot.. dia leh tanya bile aku nak kawen?? haha padahal dulu dia la org pertama yang akan bising bile hp aku berbunyi2.. aku reply2 msg.. sangat bengang dia.. haha kalau naek kereta dengan dia aku kena silent bagai la kan.. haha kat opis tadi pun ada gak yang menanya.. adehhhh.. dah start pening dah.. mane cukup duet nak kawen skrg nih.. haha


walaupun niat tu suci.. laen kali la fikir.. takot gak aku bile orang dah start tanya bile nak kawen.. dlu aku selalu tanya orng.. skang orang tanya aku.. gasak!! padan muke.. sampai seru kawen lah aku.. haha ramai pelik sebab aku pakai inai.. sebab ingat aku dah kawen.. haha jawapan standard, kalau kawen semua orang aku ajak.. haha ahhh tak nak pikir.. tak nak pikir.. keh2.. awal lagi kot nak kawen.. haha

dah sampai rumah redeem pelok ciom dgn si botak comel tue.. hehe bangun2 je tedo teros datang n pelok aku.. ah terharunya.. hehe seronok wehhh.. hehe ingat dia gak kat aku kan.. keh2.. xpe2.. nanti dah besar sket acu bawa jalan2 oke.. hehe 12/1 besday apak dia.. hehe sebagai memperingati besday abg aku, aku buat kek batik dia.. haha hope abg aku suke.. :)

2 comments:

Unknown said...

hehe..comel dak tu

qaseh qist said...

hehe tenkiu.. dia mmg comel.. bile senyum agi comel.. :)