~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, December 31, 2010

..tahniah untuk kawanku..



ermm kali nih cite pasal mengawan lagi.. haha tadi aku dapat panggilan dari member lama aku.. nama Nurul Farina Mohd Atar.. dia nih kawan baek aku masa aku kat ILP.. suka duka aku bersama dia memang banyak.. bila di ingati balik memang lucu.. sekejap baek, sekejap gaduh.. lumrah dunia.. sedangkan lidah lagi tergigit.. inikan persahabatan antara dua orang insan..


aku kenal dia masa aku masuk ILP.. masa tuh aku pakai kasut sukan dan berbaju kurung.. memang kelakar habes lah.. sebabnya aku nih dulu tak reti sangat nak berfesyen2 nih.. maklumlah duduk kampung.. apalah adanya untuk berhias2.. cukuplah dengan berbekalkan bedak yang nipis.. huhu tapi sekarang dah laen.. hehe


oke.. aku cite siket masa aku dekat ILP dlu.. dia roomate aku.. cerita yang kelakar nih aku ingat sampai bile.. dia kidnap locker aku depan2 mata aku and assume tu locker dia.. mula2 aku buat tak tahu.. bila dah rapat siket barulah rahsia terbongkar.. haha masa tuh xkan lah aku nak soh tukar kan.. malas nak punggah2 barang.. hehe


aku sayangkan dia.. dia sangat baek.. pernah rasa dikhianati dan dikasihi bila dengan dia.. hehe kelakar kan.. aku suka sangat sakat dia.. hehe rasa seronok yang teramat sangat bila tengok senyuman dia masa dia pakai braces.. aku slalu ejek dia pelat.. haha cakap tak betul.. kah3.. memang seronok.. hehe


bila dia call aku, aku tergamam.. rendu sungguh aku pada suara itu.. dia menyatakan dia nak kawen pada 21 januari 2011.. aku terkesima.. aku kaget.. aku hampir terdiam.. cepat aku bangun dari mimpi.. aku cakap..


aku : wehh, ko gile ke ape ko nak kawen nih??
fina : mampus.. bukanlah.. dah sampai seru..
aku : ko nih mmg dah miang.. dah gatal nak kawen.. issshhhhh bape lama ko bertunang??
fina : aku dah bertunang 2 bulan dah..
aku : tengok tu!! miang.. baru 2 bulan dah gatal.. ko nih memang gatal.. memang miang..
fina : mampus!! ko nih aku geram dengan ko.. tahu lah macam ne aku dapat jumpe ko nanti..
aku : xkan lah masa wedding ko nanti ko nak kejar aku pakai penyapukan.. haha



waa.. tak sangka kawan aku dah nak kawen dah.. aku sepatutnye ucap tahniah.. nih aku maki dia balik.. ahhh kejam gile aku.. haha kasar kan aku bergurau dengan dia.. tapi kami tak simpan dalam hati.. itulah rencah dalam persahabatan aku dengan dia.. haha aku sangat tak reti nak bercakap baik dengan dia.. haha sangat jahatkan aku..


untuk Nurul Farina Mohd Atar, aku doakan ko bahagia dunia akhirat dan sentiasa berada dibawah lindungan dariNya.. oh ya.. tema untuk kawan aku nih silver purple.. ermm macam menarik.. takpe2.. nanti ada rezeki sampailah aku ke hari bahagia dia tue.. hehe hadiah nanti aku sediakan.. tak da la sebesar mesin basuh.. kah2.. student kan.. budget la sket.. lalala


bile tengok member2 kawen, macam jeles pun ada lah.. bila la nak sampai seru nih.. haha tetiba dah menggatai cam kawan aku nih.. haha


No comments: