~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, May 23, 2012

..tiada kata..

Salam 1 Malaysia..


Heh! Xtedo lg aku ghopenye.. Huhu moh layan lagu nih sat.. Lagu yg bisa tenangkn sikit sbnyak resah dihati n dugaan yg ada.. Tenang seketika.. Tanpa sedar air mata jatuh lagi.. Dalam hati berkata.. "ya allah.. Aku takot!!" besar sungguh dugaan yg kau berikan pada aku ya allah.. Aku rapuh.. Dan kerapuhan aku tlh menyebabkan insan laen terluka.. Maafkan aku.. Aku insan yg lemah..


Berikan aku kekuatan agar aku bisa berdiri tanpa menyakiti.. Dugaan yg kau berikan pada aku sememangnya kau rasakan aku mampu.. Hakikatnya aku tak berdaya nak harung seorang diri.. Keimanan yg ada tak mampu nak cekalkan aku.. Maafkan aku..


Bukan niat aku untuk mnyakiti.. Tapi itu cara aku lupakan kau wahai insan.. Aku letakkn seluruh kebencian yg aku miliki pda kau.. Supaya aku x ganggu hidup kau.. Maafkn aku.. Dengan kebncian yg aku miliki tlh menyakitkan kau tanpa aku sedari.. Maafkan aku..


Tiada kata yg mampu ku lontarkan.. Hanya air mata yg gugur tanda kesal.. Hurmmm dah la.. Baek mengaji.. Smg aku tabah.. Hidup perlu diteruskan!! Untuk kau insan.. Maafi aku.. Jaga diri.. Banyak bsabar.. Aku minta kau ikut sgala kataku.. Cukup kau tahu apa akibat dri segala keburukan yg akn kau lakukan.. N cukup kau tahu yg aku pernah sayangi kau.. Jaga diri..hiasi peribadi.. Assalamualaikum..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: