~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, May 11, 2012

..biarlah..

Kau boleh hilangkan rajuk dihati..

Kau boleh hilangkan luka yang bersarang dihati..

Kau juga boleh mencipta damai dihati..

Tapi kau tak kan boleh buangkan kesan yang pernah luka dihati..


Kerana aku..

Aku pencemburu yang tegar..

Aku sering menyakiti demi kebahagiaan orang lain..

Aku sering melukakan untuk mencari kelemahan diri..

Aku akan mengkhianati semata untuk berlari..

Berlari jaoh dari kenyataan pahit dan menyakitkan..


Alangkah indah jika kau memahami..

Namun segalanya tak bererti kini..

Biar aku bawa diri untuk ku gilap semula hati ini..

Agar aku bisa memberi dan menerima kenyataan ini..

Walau pahit akan ku telan hingga tiada rasa yg ada jika kesudahan begini..


Rasa ini lebih menyakitkan dari apa yang pernah aku rasai..

Biar hilang rasa itu agar aku bisa hidup sendiri..

Sendiri yang tidak disakiti..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: