~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, May 13, 2012

..hina dina..

Blog..

Ini adalah blog aku.. Blog yg bnyk menemani saat aku sedih.. Saat aku perlukn sokongan.. Disaat aku rapuh dan jatuh..blog yang sentiasa menemani.. Blog ni juga yg menyaksikan betapa bnyaknye air mata aku tumpah.. Aku bkn manusia yg sempurna..pergi bergembira dgn laen n kembali meratap dgn blog.. Tq krn mjadi shabat yg bek saat aku sdg bduka smpai skrg..


Hurmmm terlalu berat dugaan yg aku hadapi.. Terlalu sakit hati ini dan terlalu bnyk aku menanges meratapi hidup aku.. Aku tak kuat nak hadapi semua nih.. Aku lemah.. Bkn aku tak menghargai sgla pemberian dr ilahi.. Cume aku xmampu nak hadap sorang.. Aku dh penat menangis.. Menangis utk org.. Aku xmintak bnyk.. Aku nk hlgkn rasa gundah dihati saat kau saket..saat kau sedih.. Saat kau penat n segalanya.. Spt aku katakan. Aku dah penat menahan rasa gundah,saket n sbagainya.. Tapi kau?? Seolah tak mengerti apa yg aku rasakan.. Sampai berulang kembali aku katakan tapi respond n tindakan kau sama..


Mudah utk kau berkata2.. Tapi aku yg derita menanggung smu nih.. Ape salah aku smpai aku terpaksa terima sgalanya psl kau?? Lupakan kau.. Itu alasan paling keji penah aku dapat.. Sumpah aku meluat dgn kata2 kau.. Dlu saat aku nk tinggalkan kau.. Saat aku perolehi kekuatan..Kau dtg panggil aku smla.. Dan skrg dgn mudah kau suruh aku lupakan kau.. Manusia jenis apa sbnrnya kau?? Kau lakukan aku spt smpah.. Saat aku xberguna buat kau.. Kau biarkan ja.. Ye.. Mmg aku tak perfect.. Tak ada kelembutan yg aku ada dlm diri aku.. Dan aku takkan tunjukkan..

Susahnya aku nk trima kau dlu..skrg kau suruh aku lupakan.. Thanks for the great answer..sampai suatu ketika pernah kuar dri mulut aku.. Aku sangat menyesal kerana takdir aku bertemu kau.. Sangt2.. Andai bole putar,kau la manusia aku xnk jumpa seumur hidup aku.. And millions thanks ape yg kau pernah lakukan utk aku n ape yg aku dpt rasakan skrg pasal kau.. Semoga hidup kau dirahmati tuhan.. Amin..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: