~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, May 18, 2012

..bicara hati..

Salam 1 Malaysia..


Hidup dah semakin tenang.. Syukran ya Allah.. Moga hidup ini dipermudahkan lagi hendaknya.. Hehe pasal dia?? Nak terlangkup ke, tertonggeng ke,tergolek ke.. Eh xleh.. Nanti aku debo..huhu apelah2.. Biarkanlah.. Even rasa still ada,redha je la.. Syukuri nikmat yg telah diberikan.. Hehee


Okay.. Td tgk cte sumpah bunian.. Haha as usual kan if dah cte yg romantik2 ni.. Sure la sengeh2 cam kamben kan.. Hahaha x sah if xsengeh.. Terasa mcm diri kat tmpt bkenaan plaks.. Hahaha yg best gorgeous women blakon.. I loooiiiike her.. Heehe pandai menggoda.. Hahaha halus je cara dia goda kan.. Kikikiki wpun bnyk kali tgk tp xmuak okay.. Sngt senang hati.. Mengubat hati jugak tgk cte mcm tu.. Hihihi


Alangkah best if dapat suami yg penyayang.. Smemangnya impian seorang wanita.. Dan aku.. Aku mncari yg bole membimbing dan menerima seadanya diri ini.. Huhuhu wahhhh tetibe semangat nak kawen berkobar2.. Haaha mak ayah, ank mu ini miang udah utk menikah.. Tlg carikan ya.. Hahaha mudah2an..


Akn ku manjakan suami aku tu.. Akn buat dia xcari laen.. Tapi dia seharsnya tahan dgn sikap aku la kan.. Huhuhu aku sangat suka memanjakan org.. Tmbhan org2 itu dekat dgn aku.. Hehehe best dpt baby sendiri.. Huihhhhh terok dah aku nih.. Hahahaha makin tulis makin meroyan!! Hehehe okay la.. Jg dri hiasi peribadi yuk.. Tata..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: