~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, May 12, 2012

..sampai bila??..

Sampai bila harus begini??

Sampai bila harus menahan derita dihati??

Kau bahagia disana,aku derita disini..

Sampai bila??

Perlukah aku terus bertanya dan menanya??

Sedangkan kehedak hati kau tak pernah melunaskan keinginan itu..

Aku yang derita..dia yang kau tenangkan..

Mengapakah??

Andai ini benar sudah tersurat..

Aku rela hilang deria rasa ini..

Aku cuma mahu hidup tenang..

Bukan menyesali sebuah perkenalaan..

Cuma ralar dengan keadaan yang adaa..

Bantu aku supaya aku hilang deria rasa itu..

Supaya aku tenang..

Tenang sampai ke akhir hayat..

Tak susah bukan???

Thanks kerana tak pernah nak mengerti..

Thanks...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: