~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, May 23, 2012

Hoyeahhhhh blocked already?? Thanks.. Aku hargai niat murni kau wahai insan.. Calar hati kau calar lagi hati aku.. Kau bertanya jawapan yg ada.. Tak mampu untuk aku rungkaikan.. Terima kasih atas segalanya.. Segala perih yang mendatang akn ku simpan sndrian.. Terima kasih utk semuanya.. Terima kasih.. Jauh disuduh hati aku untuk membenci kau.. Takde dlm kamus hidup aku.. Walaupun banyak kata2 yg kau lihat.. Itu sbnrnye bkn aku..xpelah.. Aku redha dgn ketentuan ilahi.. Buangnya aku dlm hidup kau.. Sebegitulah aku takkan mencari kau semula.. Ini janji aku wahai insan.. Semoga kau bahagia dunia akhirat..


Ampunkan salah silap aku sepanjang perkenalan kita.. Halalkan ape jua yg pernah diberi secara lamgsung atau tidak.. Aku harap aku dapat buang segala memori yg ada dengan kau.. Jaga diri.. Itu saja pesanku..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: