~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, May 22, 2012

..Let's laugh!!..

Salam 1 Malaysia..


Haaaaa tgk tajuk kat atas.. Ape maknenye?? Ajak gelak kan.. So ape lagi gelak la ramai2.. Moh gelak moh.. Hilangkan segala duka dihati.. Haahaha dah lama aku x gelak mcm ni la.. Walaupun gelak tapi saka tu tetap rasa jugak.. Boleh hilangkan ke?? Heh!!


Aku taw kau ada baca blog aku.. Thanks btw.. Tapi takde makne ape2 dah.. Dulu saat aku gundah, saat aku resah, saat aku menanges, saat aku perlukan sokongan kau.. Kau hilang.. Hilang ntah kemana.. Aku yang kejar kau sebab aku taknak aku terlalu saket n menderita.. Tapi kau?? Ape kau buat bile aku mintak secebis ketenangan saat kau bahagia?? Ape aku dapat?? Aku terlalu penat layan karenah kau.. Sumpah aku penat.. Aku tak mintak banyak.. Xbanyak pun tpi kau buang aku.. Kau taw x ape jd dgn aku? Wpun kau boleh tgk dr jauh mcm ne keadaan aku,tp xsama dgn ape yg aku hadap.. Aku xbenarkan kau baca ape jua pasal diri aku..


Kau tak pernah nak faham betapa saketnye aku.. Sampai aku terpaksa letakkan semua kebencian aku pada kau.. Itu yg kau nak kan.. Aku ulang balik.. Aku susah nak terima kau.. Nak sayang kau.. Tapi ini kesudahan atas perbuatan bodoh aku.. Heh!!dunia.. Dunia..


Aku tak nak bebel panjang.. Kau jg diri kau.. Xpayah nak say sorry like fcuking shit yg kau tak pernah nak buat dalam hidup kau.. Aku akan jadi diri aku yg kau tak pernah suka tu utk kebahagiaan aku.. Mintak maaf kat public semua org bole buat.. Heh!! Pergilah kau dengan ego kau.. Semoga ada perempuan yg rela terima saka ni.. Aminnnnnn..


Utk kau.. Thanks utk selama ni.. Atas air mata aku yg gugur, atas segalanya.. Halalkan segala pemberian.. Semoga kau bahagia dunia akhirat.. Aminnn.. If ada reunion utk team, aku akn pergi mcm biasa.. Im professional sbb takde org yg taw pasal ni..


Please remember 1 thing.. Sorry cannot cure everything!! Dan aku berharap kau akan rasa apa yang aku rasakan selama ini.. Arios!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: