~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, May 21, 2012

..no idea..

Salam 1 Malaysia..


Wewitttttttt.. Layan jiwa2 da skrg nih.. Nk kata gile.. Tak.. Aku normal.. Huhuhu hurmmm genetik kot.. Haha ape ke sengal la kan.. Sejak ada kemudahan dihujung jari ni, memang selalu la update merepek2.. Yelah.. Ni la teman aku yg paling setia dan memahami tuan dia senget nih..


Huh! Nk tulis hape pun tataw.. Mane taknye,aku ase debo umpama cam belari lak.. Nk kata joging tak jugak.. Dr siang td.. Haihhh ape yg xkena ari ni?? Mcm pelik je.. Ati berat.. Cam ada batu besar dlm badan.. Haihhh


Bak kate kwn aku.. Maybe aku ni ada penyakit kot.. Haihhh nk wat medical?? Heh!! Mungkin xla kan.. Ape jadahnya pun.. Bkn nk apply keja dgn goverment pown.. Huhuhu nanti law rajen aku g la.. Dah dpt dok umah kan,pepaham je la.. Mmg x la nk kuar umah.. Huhuhu


Waaa skrg ngah layan lgu closer to me by 5ive.. Menggongcang hati yg umpama aku sedang blari.. Huhhhuhu malas update pangjang2.. Layan rock kapak ini mlm.. Senang aku kapak sape2 yg sengal sgt.. Haha k la.. Arios..


Mood :Hilanglah kau seperti ape yang pernah kau mahukan.. Aku penat..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: