~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, May 22, 2012

..bunga..

Hurmmmn aku tataw ape jadi dngn lagu yg akn aku publishkn..sbb ni 1st time aku post gune android.. Harap2 hasil memuaskan.. Hehe


Sedang asyik dengar lgu.. Tetibe lagu ni kuar.. Arghhhh terdiam seketika.. Cube mencari hala dimana kekuatan yg ada.. Bile dengar kali pertama.. Tersandar keresahan.. Tiada air mata utk aku tngisi hanyalah teringat kmbli kesan luka dihati.. Kali kedua dengar terus air mata jatuh tanpa segan silu.. Baldi pun tak smpt nak amek.. Haaha bangang! Hurmmm kuat sungguh penangan lagu nih.. Smpai aku x snggup nak dgr smpai abes..


"Pernah ku mencuba.. Terima seadanya.. Sayang ia selalu calarkan hatiku.." mendalam bkn.. Hnya yg mengetahui je yg akn fhm maksud aku.. "hingga lelah jiwaku dikecewa & tak mungkin berpaling kembali..namun ku yakinkan nanti.. Tuhan pasti beri gantinya.." ayat memujuk hati.. Ye.. Aku yakin dan pasti tuhan akn beri gantinya.. Walaupun xsama.. Trima la dgn redha.. Ada kebaekan disebalik yg tertulis n tersurat.. Huhuhuhu


Hurmmmm lagu febret aku yg paling aku suka skali.. Berkias wpun hti terluka.. Sikit sebanyak mampu mengawal hati aku nih.. Huhuhu dah la.. Xnk jiwa2.. Slalu nanges otak saket.. Aku plaks nanti jadi xbetul.. Haha hargai la air mata.. Jangan menangis utk bkn yg aku miliki.. Ayat sedap hati lagi.. Choiiii!! K la.. Arios!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: