~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, May 22, 2012

..ape nk jadi..

Salam 1 Malaysia..


Heh!! Ape nak jdi dengan aku la.. Aku pun tataw.. Malam jadi jd mcm security.. Siang plak aku bantai tedo.. Dah mcm kelawar dah.. Haihhhh aku pun tataw ape na jdi.. Macam mane hidup seterusnyaa.. Huhuhuhu


Harapan biar jadi keyataan.. Supaya aku xjadi kelawar dah.. Huhuhu xlarat oooo.. Mcm takot je nak kuar siang.. Bkn sbb panas ke, hape ke.. Sbb aku tedo kan.. Hahaha bangun siang pun maseh ase agi.. Acaneh??


Huhuhu mata dah jadi mcm mata kamben dah.. Mata kamben pun aku ase lawa lg dr mata aku.. Haiiilaaa hidup.. Bilakah semua ini akan berakhir.. Tak sanggup jadi mcm kelawar dah..


Motip aku post gini? Aku xnak rasa dah semua tu.. Aku nak hidup normal.. Telah aku korbankan hidup aku jadi mcm kelawar n aku xlarat nak hadap semua nih da.. Ape kata amek je saka ni, bagi pada yg bkenaan.. Heh!! Saka terus aku panggil.. Hahahaha bukan saka actually.. Aku saje label sedemikian rupe.. Nampak la aku bnci ko kan.. Dan harapan biar jadi kenyataan.. Aku benci kau smpai bila2 pun.. Mcm mane la aku leh kenal kau n dpt saka ni.. Haihhhh


Benci pun bencilah.. Asalkan aku dpt hilang saka ni.. Terok dah nih.. Xterurus dah aku ni.. Parent aku pun dah penat layan aku ni.. Haha biarkan je.. Asalkan jgn tinggal solat.. Maw pak ali kakikan aku nanti.. Mak ct plak petir aku.. Xmaw aku.. Huhuhuhu dengan harapan tulus ikhlas, semua ni akn berakhir dgn kegembiraan tiada sape yg saket hati.. Laalaala malas update panjang2..jap2 g aku hupdate yaw.. Layan endless love.. Huhuhu mood skrg nk kawen.. So kna la blja camne nak jd pompuan lembut.. Hahahaha xckup lembut ker aku?? Haha kelembutan aku bkn utk pra tonton umum yer.. Haha k la jaga diri hiasi peribadi.. Arios!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: