~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, May 19, 2012

..rendu..

Salam 1 Malaysia..


Woot.. Woot.. Nampak kan sape diatas.. Haha ni boifie org.. Aku rembat seketika.. Hehehe harap2 gelpren dia xmarah le.. Saje lepas ghendu pd adek kesygan.. No one can replace him as my lovely brother even i've tried.. Haha kejam bukan.. Ye.. Mmg kejam..


Tu dlu la.. Sbb nampak sorang ni mnyerupai adek kesygan aku ni ha.. Tapi xsama.. Dia jauh lebih baek & jauh memahami walaupun aku seorang yang merunsingkan.. Huhuhu


Dah habes pekse n lega dr sgala2nya.. Huhu jumpa pun semata nk celebrate besday tp si sengal ini telah melakukan aktiviti tersebot mendahului ape yg telah aku rancangkan.. Heh!! Aktiviti ape?? Belanja makan la.. Bagi hadiah?? Mungkin x la kan.. Sbb aku tak suka bg org hadiah.. Banje mkn kenyang2 pastu cukup masa buang.. Kang law bg hadiah nih bole kite igt kt org yg bg.. If gadoh ke,salah paham ke sure buang bagai kan.. So, banje makan.. Senang.. Huhu


Dah keja akk banje mewah sket ye ron!! I love you la dek.. Hehe okay la.. Maw berangkat sudah.. Balik kg halaman lew.. Hehe k la.. Jga diri hiasi peribadi.. Arios!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: