~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, May 23, 2012

..sudahi perih ini..

Salam 1 Malaysia..


Yeyyyy!! Td aku tgk cte puteri yg bertukar.. Bile dh hbes kuar lak lgu ni kan.. Haiiiilaaaaaa perempuan.. Knp mudah sangat kau menitiskan air mata.. Ape kau igt air mata kau tu murah ke?? Haihhhhh bnyk lgi kau boleh nanges dr bnda yg xberpekdah nih.. Hailaaaaaaammmm! Sedap gak kalu mkn mee hailam kan.. Okay.. Esok buat! Yeay.. Hurmmmmm


Perempuan.. Adalah kaum yg mudah mnitiskan air mata, mudah terluka dan mudah bercalar hatinya.. Kebanyakkan perempuan yg suka bercakap n kuat gelak adalah perempuan yg kuat menangis dn hnya smpn bile ada masalah.. Hummm part yg atas aku agreed.. Yg blkg tu mcm x jewp.. Sbb aku sedih je sure blog ni aku cari.. Terpulang la sma ada org membacanya or enggak..


Heh.. Aku bkn nak cte pasal pompuan laaaaa.. Hurmmmn bnyk kali aku lepaskan keluhan yg berat.. And aku harap ia akan pergi.. Tp xpergi2 gak.. Hummmmmmmm.. Beratnya dugaan..


Aku ada a few plans yg hendak dilancarkan.. 1.tukar no.. 2. Deactivate fb.. 3. Cut my hair.. Huihhhh bile pk balik mcm berat je aku nk wat semua nih...tukar no?? Hampir 8thn aku bela sak maxis aku tu.. Celcom aku bru je bli.. No cantek.. Ckuplah dlu aku tukar celcom aku.. Huihhhh rugi.. Deactivate?? Heh.. Dah buat pun.. Jap2 lg sure aku on blk la.. Bkn leh caya aku nih.. Hahaha cut my hair?? Heh!! Xmungkinlaaaaa.. Bape taon aku bela saka ni panjang2..aleh2 soh ptg.. Rugi.. Susah nk dpt rambut ala2 curl ni.. Mcm ori jewp.. Tp hakikat x pun.. Huhuhu bile pk2 blk.. Aku terasa mcm kanak2 je nk wat semua tu kan.. Aku dah ckup dewasa nk tiru style kanak2 tu.. Semua nk hide bagai baek duduk kt pulau.. Dok sorang2..takde sape kaco.. Huhuhu seb bek otak aku ni normal lagi.. Hahaha sengal..


Hummmmmm ngeluh lgi.. Dgn harapan semua ni akan selesai.. Bila semuanya akn berakhir?? Ya allah.. Aku tak kuat.. Harap2 semua ini akn berakhir dlm masa tmpoh 2bln tmpoh pcubaannya.. Katanya.. Katanyalah.. Kalau still ada gak acaneh?? Last solution,nanti kite beli umah sebelah2 kay.. Haaaaa sure aku xase saka ni.. Aku akn pujuk laki aku beli umah sebelah umah kau bile aku kawen nanti.. Okay?? Ermm kalu ko saket nanti aku takot aku org pertama kejar cari kau.. Maw punggah umah kau.. Bini kau sure muncung 18depa la.. Haha Sure laki aku igt aku ada scandal dgn kau.. Hahaha terok2.. Jaoh sgt menyimpang ni.. Haihhhh jgn debo sgt.. Aku nk taip ni.. Tu je la solution yg aku ada stakat ni.. Harap2 akn hilang la.. If xhilang.. Hurmmmmmnnnmmnmmmmmmmnnn ntahla.. Aku pun tataw nk buat pe dah..


Bangun2 je pg td terus debo.. Haihhh skrg ati ase berat lak.. Mcm ada batu tinggal dlm hati.. Huhuhu merapik kerepek.. Abaikan.. Hummmmm andai ini ketentuan yg aku perolehi.. Aku redha ya allah.. Aku redha.. Tp esok xnk mimpi kau bole??bosan la.. Asek kau je.. Hahaha tu tak redha namanye gile!!! Hahaha adoiiii bahaya sungguh kau nih.. Ada bela ape2 ke?? Hahaha panas darah? P amek air smbhyang..sure sejok drh tu.. Kikikiki


Apelah aku merepek ni kan.. Ni je cara nk happy kan aku balik.. Mungkin ni pembalasan sbb mule2 aku tak suke tgk kau kot.. Hahaha adehhh pening pale aku.. Mungkin jua silap aku selama ni.. Aku je yang tak sedar.. Kna pk +ve.. Nak taep pun typo.. Gegel xtentu hale.. Ermm sbb aku pose ni...think +ve.. Aku tataw knp aku perlu takot dengan kau.. Haihhhh magrain aku daah.. Haihhh


Dah la..xnk merepek pnjg2.. Layan lgu nih agi besh.. Hope x rapuh.. Huhuhu mendalam sungguh makna lgu nih.. Oh hati..sile jgn debo lebih2.. Xde org nk lyn kau dah.. Aku pun mls.. Mcm bngang je bile...haihhhhh abaiknla.. Arios!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: