~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, May 17, 2012

..luahan hati..

..Salam 1 malaysia..


Heh.. Dah pandai bg salam.. Huhuhu hurmmm hidup semakin teratur.. Wpun x fully covered.. Mcm mane cover?? Tuhan ada kan.. Mengadulah padaNya.. Slama ni syok nanges sorang2.. Separoh bangang pun ada.. Tapi mujurlah ada kwn yg memahami.."air mata seorang perempuan sgt bharga wehhhh.." aku tdiam dgn kata2nya.. Tp ada btlnye pun.. Aku nanges kt umah tahan saket bagai,dia bsenang lenang.. Banyak gakla kwn aku mbantu pulihkn aku smla.. Thanks kwn.. Semoga Allah merahmati anda teman..Keluh kesah aku bagaikan didengri bersebelahan wpun aku hnya bhubung melalui phone..hehehe tiada ape lg yg mampu aku ungkapkan..


Hurmmmm aku serang yg mudah memaafkn.. Aku cuma minta kau dtg n say sorry with me.. Thats all.. Kadang2 aku pelik..aku xmintak bnyk pun..cukuplah aku dpt taw khbr kau dr kau sendiri bkn dr org laen.. Aku tak kesah pun kau nak kapel dgn sape ke, nak kawen dengan sape pun, nk sujud sembah ex kau.. Tu life kau.. Dan aku tak perlukan semua tu.. Cukup aku taw keadaan kau mcm ne.. Tu je.. Sblm ni bole je kau msg aku bagai smpai pg2 buta..temankan aku bagai..tpi semuanya berubah..kau biar aku hadap ape yg aku rasa sorang2.. Hurmmm mmg kau pening dgr semua nih.. Sbb skrg sebelum ni?? Hurmmmm aku sedar siapa aku.. Bagaimana laynan kau pada aku.. Aku xpernah pertikaikan pun layanan kau..aku layan kau seperti yang kau mahu.. Dan ada kalanya aku berontak sbb aku penat tahan derita..


Aku pernah cube memahami kau.. Tapi kau tak pernah memahami aku dan ape yg aku ada.. Kalau pasal kau xmelibatkan aku.. Aku xkesah semua nih.. Aku pelik.. Adakah kau lupa atau kau sengaja pura2 lupa atau kau mmg amek xkesah?? Aku terima ape jua yg tuhan berikan pada aku..aku cume nak mudahkan hidup..ye.. Hidup aku..


Nak kata terkilan.. Ye.. Sumpah aku terkilan.. Sumpah aku terasa sangat2.. Sangat2 dengan perangai kau.. Kalaulah kau cube faham situasi aku saat kau penat,gundah,resah,sedih..kan senang.. Tak perlu aku menangis utk tahan saket.. Utk tahan gundah.. At least aku leh prepare utk tenangkan diri aku.. Kau berubah.. Seolah2 lupa yg aku turut rasa ape yg kau rasa.. Dan jln penyelesaian kau buat 1 kptsn yg sgt bodoh.. Susah aku nk trima kau dlu n sng kau suh aku lupakan kau.. Huh.. Sumpah rasa hidup aku hina sgt.. Sngnye org pkotak katikkan aku.. Hurmmmmm tak terluah dgn kata2 dah.. Kau lukakan aku..


Andai takdir aku sebegini rupa.. Aku redha.. Walaupun aku masih rasa semua ini.. Aku xkan mudah lupakan org.. Buang sesuatu yg pernah syg.. Hahaha klakar bukan.. Xpelah.. Aku dah mule hidup baru.. Even xcontact bagai, rasa ttp ada.. Xbnyk yg aku mahukan dri kau.. Andai kau btl punyai hati yg ikhlas dn nurani pasti kau lebih memahami.. Nk contact kau semula??tidak bg aku stlh ap yg kau buat pd aku.. Aku cuma nak dengar kata maaf dr kau.. Tu je.. Sanggup ker?? Sure tak sanggup bkn.. Kau ego.. Sgt ego.. Wpun pnt aku tetap sabar layan karenah kau.. Haha xpelah.. Aku biarkan itu sbgai kenangan yang ada pada aku.. Huhu


Dahla.. Luah mcm mana pun ati ttp ase gundah.. Tlg jadikan semua ini kebetulan.. Bkn 1 kebenaran.. Aku sgt takut bila semua ini jd 1 kbnran sbb aku xmampu nak layan kau mcm dlu lg okay.. Jaga diri.. Hiasi peribadi.. Assalamualaikum..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: