~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, February 13, 2009

..yang terlewatkan??..

dimana kau selama ini
bidadari yang ku nanti
kenapa baru sekarang
kita dipertemukan

sesal kan tiada arti
karna semua tlah terjadi
kini kau tlah menjalani, du du du du du
sisa hidup dengannya

mungkin salahku melewatkanmu
tak mencarimu sepenuh hati
maafkan aku


kesalahanku melewatkanmu
hingga kau kini dengan yang lain
maafkan aku


jika berulang kembali
kau tak akan terlewati
segenap hati ku cari, du du du du du
dimana kau berada


walau ku terlambat
kau tetap yang terhebat
melihatmu, mendengarmu
kau lah yang terhebat


erm.. bile hayati balik.. lagu nih mcm kena dengan aku ler.. yelah.. mencari dah dicari aleh2 milik orang lain.. hahahaha ntahlah.. malas nak serabut2 kan kepala aku nih.. aku ase aku dah strong enough skrg nih.. asalkan dia xku temui and xku ketahui mcm ne keadaan dia.. hahaha malaslah nak pk2 nih.. wat serabut jew.. penat je tunggu bertahun2.. hahaha abaikanlah.. nanti susah sangat nak dapat soh je mak apak aku cari.. hahaha senang idop aku.. hahaha sengal kan.. hahaha


kerja minggu ini sangat banyak.. hehehe java, algo, network security, math and pro comm.. hahaha memang malas nak wt sumua tuh.. xda idea n x da mood.. ase cam nak berhenti pun ada gak.. ntahla.. sejak akhir2 nih jiwa aku kacau bilau.. ase hidup xtenteramla.. mcm ne la nak handle semua nih.. huhuhuhu erm.. malas nak tulis.. sekian.. hahaha


note : semakin hari aku semakin pulih dan boleh berdiri tanpa melihat dia.. thanks god.. hehehe



No comments: