~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, February 20, 2009

..pecah masuk??..

Assalamualaikum pembuka bicara..

herm.. dah bape ari aku xcorat coret kat sini.. ase cam xda idea n malas nak taip.. hohoho.. ni pun sebab aku bawa laptop p kampus.. hahaha memang pelik la.. 1st time in this sem aku bawa laptop p campus.. hahaha kalu x jangan harapla.. last sem aku ada bawa bukan aku blaja pun wat menda lain.. kalu nak wat assignment aku wat kat umah or hostel.. baru ada feel nak buat.. xdala rimas n susah kalu nak makan.. hahaha

aku bawa ni sebab aku kurang percaya dengan keselamatan yang ada kat ostel aku tuh.. ntahlah sejak akhir2 nih terlalu kerap berlakunya kecurian kat ostel aku tuh.. sasaran utama laptop n hp.. kalu ada beg duet bersepah pun lum tentu dia nak amek.. actually kes nih dah berlaku waktu minggu lepas.. xsangka plaks la berlarutan sampai minggu nih.. yang paling menyakitkan ati aku nih.. si pencurik bodoh tuh pergi buat kat aras aku.. huh.. tp xdapat tangkap.. ntah camne.. aku xletak pun kerusi depan bilik aku tuh.. selalu aku letak.. niat ati aku xnak letak.. ntah cam ne.. bile nak lelap kan mata je (kire cam mamai lah..) aku dengar ada orang ketuk pintu bilik aku.. aku sedar setelah dia ketuk bilik laen.. aku cam pending la.. dengar bunyik bising2 n ketuk pintu aleh2 senyap.. aku pun just senyap jew la..

reason aku senyap sebab sebelum nih aku penah blaja sijil dlu.. aku da dengar perkara yg sama.. bile aku tanya kawan2 aku dia xdengar.. aleh2.. waktu kat ostel yg aku duduk skrg nih berlaku cam tuh.. seb baek roomate aku dgr skali.. aku pun cam pelik n tertanya2.. last2 ada announcement soh bdk2 kuar bilik skrg ni.. nak xnak aku pun bangunla.. kul 2lebey tuh.. mana nak tahan mata nih.. aleh2 aku kena jadi guard kat aras aku masa derang nak p check bilik ke bilik.. aku dengan kawan aku nih dah menggigil ketakutan.. aku terpikir balik.. knp aku perlu takut dengan dia.. dia bukan ada senjata pun..bukan hantu.. bile aku dah yakinkan roomate aku tuh.. dia pun xbranila sket.. hohoho

aku memang bengang dengan budak tuh.. ari selasa buat ari rabu pun nak buat.. tapi semalam ada bacaan yassin.. aku harap mangkuk tuh terima la balasannya.. aku ase sedey gak la.. bile budak2 ni memerlukan aku.. aku xda nak tlg.. kalu aku dapat mangkuk tuh memang kena la dia..cam s**** tul.. to dak2 bilik yang kena aras aku.. aku minta maaf sebab aku xdapat nak tlg korang time tuh..

teringat balik masa mule2 kejadian.. masa tuh ari ape aku xingat.. tp yg pastinya.. masa tuh aku ngah berborak kat depan lif dengan kawan aku by phone.. memang aku ngah marah dia.. aku ase dia x p aras aku sebab dia dengar aku ada kat aras tuh.. dia p wat aras laen plaks.. erm.. masa kejadian kat aras aku.. aku memang penat sangat.. sebab esoknya aku ada kelas dari kul 10.30am - 930pm.. ada latihan pro comm sekali.. lepas kejadian first2 kat aras laen aku secara automatic nya buat rukun tetangga sendirian.. memang tanggungjwb aku la kan.. aku xkesah derang xnampak aku wat.. asalkan aku taw aku ada wat.. tapi xda lah sampai ke bilik kejadian.. cuma masa ari selasa aku study n p toilet wat2 xtdow lagi.. segala perbuatan aku.. aku buat kasar supaya malam tuh aras aku selamat.. tapi xsangka bila aku letih sangat2 aras aku kena.. memang sedihlah.. hohoho

aku harap sangat2 pencurik tuh terima balasan yg setimpal dengan perbuatan dia... semua pun berharap mcm tuh.. hohoho

sekrg nih sowang2.. buhsan..jap lagi ada latihan.. sabtu nih ada persembahan.. hahaha seb baek x amek part solo.. kalu x sure aku malu gile nanti.. hahaha k la.. kite sambung ari laen oke.. hohoho.. sekian...


wassalam..


note : minggu ini minggu yang memenatkan dan menyakitkan.. harap kalian bersabar yea..

No comments: