~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, February 14, 2009

..tq cik comel..

Assalamualaikum pembuka bicara..

hehehe menda nih dah lama.. tapi aku baru je terbukak menda nih ari nih.. sebabnye aku baru dapat taw menda nih setelah membelek2 page kawan aku nih.. thanks to cik comel sebab kasi adiah tuh.. tq sangat2.. walhal aku xtaw nak amek adiah tuh cam ne.. hahahaha

nih la adiah dari cik comel.. hehee tq cik comel.. hehehe cam cik comel juga rupenye.. hehehe

erm.. ada lagi.. aku lewat amek semua tuh.. ni dia kasi award menda ape ntah.. aku trima je la.. thanks kembali cik comel... aku harap cara aku nih betul la aku amek adiah nih.. hahahahaha

ni la award yg cik comel kasi.. tq cik comel.. hehehe

wah... pada hal aku xtaw kot menda2 cam nih.. ada gift.. ada plaks award.. hahaha bile tgk balik cam pelik jew.. hehehe anyway.. thanks cik comel.. hehehehe

sekian, wasssalam..

note : kesengalan berlaku sebab baru guna blog nih.. hahahaha

2 comments:

Admin said...

hehehe....cik intan aku bukan bg gmbr kecik tuh...aku bg gmbr besar tuh.hohoho..gift..award nih..salah satu kerje2 blogger acctly..pastu de g satu..tag..mcm hadiah lah sb sudi follow kan..heh,,,

qaseh qist said...

tag??
kena kew??
cam mals je nk wat..
ko xsebut pun nama aku kena buat.. hahahaha