~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, February 7, 2009

..sabtu..

assalamualaikum pembuka bicara..

erm.. lama gak xtulish kat sini.. yelah kat sana xda internet.. nak wat kat library mana mungkin kot.. hahaha xnak mengexposekan diri ada blog.. hahaha itu hari dah kantoi dengan member aku.. aku ada blog.. hahaha menjawab sudah.. hahaha

isnin lepas bile aku balik ostel perkara x leh nak bla adalah.. ASRAMA aku banjir.. hahaha yg peliknye aras 1 plaks tuh.. aras aku.. bile balik aku tgk cam pelik la kenapa kat entrance masuk penuh dengan air.. aku pun masuk cam besa.. bile dah naik atas aku tgk budak2 aras aku ngah mencedok air... ada yg guna gayung.. ada yg guna penyedok sampah.. ada yg guna baldi.. ada gak yg guna penyapu sebab nak air tuh p tempat lain.. dengan pernuh dengan perasaan serba salah aku pun tanya... knp nih? derang pun jawabla.. nih banjir.. bilik sebelah punye lubang dah tersumbat.. pergh.. semua tanya.. ketua aras mana.. hahaha bile aku dgr.. aku nak tergelak pun ada.. mana x nya.. ketua aras xbertanggungjawab.. hahahaha memang xleg bla sape yg calon kan aku tuh.. memang menyampah wei... nak xnak kena terima plaks.. aduyai...

kutipan bulanan xwat lagi.. hahaha memang malas ketua aras nih.. hahahaha mcm ne nak kutip.. kadang2 aku balik dah malam... nak mandi.. nak itu nak ini.. bile aku free dah kul 11pm.. confirmlah semua dah tdow.. dari sehari ke sehari.. x wat2 gak.. hahaha tgklah aku balik isnin nih mcm ne.. aku kutiplah kalu aku rajen.. hahahaha kalu xrajen.. alamatnye.. sampai ujung sem la baru aku nak wat... hahahaha

minggu nih memang banyak keja.. banyak masalah.. aku pun pelik.. kadang2 aku terpikir.. kenapalah aku nih ringan sangat nak membantu kawan2... yelah.. xsalah nak bantu.. tapi kawan aku nih hanya perlukan aku baru nak datang.. so aku pun just tlg cam besa.. sampai kawan aku kata.. "intan.. jangan kasi **** kat lelaki.. derang nih cakap je nak settlekan tp sampai bile? jangan intan.. jangan..." pergh.. ayat tue memang terngiang2 lagi kat telinga aku nih... thanks sara sebab sedarkan aku dari khayalan nih.. kalu ko xnasihat sungguh2 aku ase aku sure leka.. thanks sara.. sayang ko.. erm.. bile pk balik... betul kata sara.. aku xpatut wat mcam tuh..

skrg ni aku masih mencari2 idea.. mcm ne nak larikan diri dari dia.. hehehe tp macam besalah.. dia tetap cari aku.. aku sebenarnye banyak terhutang budi dengan dia tuh.. dia banyak tlg aku disaat aku perlukan kawan.. mana mungkin aku leh nak wat kawan aku mcm tuh.. dah 2x kejadian yg sama aku wat n aku cari dia jugak even dia ngah keja.. seb baek dia ada.. n leh tlg aku.. kalu x.. sure aku dah mati n telinga aku nih dah bernanah kena sound dengan manusia berkenaan.. hahaha ntahla.. aku pening fikirkan.. sebab dia kat sana sowang2.. family dia xtaw dia kat sana.. awek dia pun xtaw dia kat sana.. dia just cakap kat awek dia.. dia p kursus.. kat mak dia pun sebab nak soh matikan stem.. kalu x, dia xnak kasi taw mak dia.. erm.. berat sungguh masalah nih.. aku jadi serba salah... sama ada tlg dia or x..

aku penah uji dia.. hasilnye x memberangsangkan... tu yg aku pk hampir 100x nak tlg dia ke x.. ntahla.. aku cuma berharap.. biarlah ia habes dengan sempurna n cepat.. aku xnak hidup dalam belenggu cam nih.. xpela.. aku xda bf pun xpa.. tp janganlah ada masalah dalam hidup.. aku xnak.. hehehe

erm.. k la.. makin aku lama kat sini.. makin banyak cte aku akan story pasal dia... cukup hanya dia dan aku je yg taw ape yg kami lakukan.. pada kawan2 yang kasi support nak sedarkan aku.. thanks guys.. korang dah banyak nasehatkan aku.. cume aku je yg xnak dgr... hehe k la.. bye2..

wassalam...


note : berharap semuanya akan berakhir dengan kegembiraan dan kebahagiaan sehingga hujung nyawa.. amin..

No comments: