~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, February 24, 2009

..hari ini..

assalamualaikum pembuka bicara..

erm.. xda menda yang nak tulis ari nih.. buhsan + sedih yang melanda hatiku...
bukan aku minta perasaan ini hadir..
bukan jua ku memohon utk menetapkan semua ni..
aku terkeliru dengan perlakuan ku..
adakah benar selama ini yang aku lalui?
berikan aku kekuatan agar aku bisa berdiri..
berikan aku ketenangan agar aku bisa lalui semua ini..
berikan aku keyakinan agar aku mampu menoleh kebelakang tanpa rasa takut..
berikan aku.. erm.. andai aku mampu minta pada kalian..
aku ku minta..
terima kasih pada yang sudi memahami diri ini..


note : aku kepingan utk menakluki hidup ini dengan tenang.. mampukah aku??

No comments: