~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, February 1, 2009

hari wilayah..

Assalamualaikum pembuka bicara..

hehehe sok aku coti.. hari wilayah.. wah.. sangat seronok.. mana aku xseronok.. kelas profesional communication kelas 2 masa selalu xda.. 3 minggu berturut2.. hahahaha minggu depan pun coti gak sempena thaipusam.. hahaha seluruh warga kelas pro comm kelas L02 amat gembira bile dengar kelas cuti... nak training xda hal.. aku every friday memang dah coti.. so leh wat praktis.. 4 hari coti berturut2 aku coti.. 3 minggu berturut2 plaks tuh.. hahahaha memang amat menyeronokkan.. hahahaha

bukan bermakna aku suke ponteng kelas or aku xsuka datang kelas.. cuma kelas nih agak stress sket.. aku taw la blaja professional communication.. tp xbermakna xleh nak cakap dalam bm langsung.. ni kelas dengan datin nih xleh cakap malay.. terpaksalah aku tulis2 surat dengan kawan aku.. datin tuh pandang jela.. hehehe kawan aku yg pandai pun agak stress dengan kelas pro comm nih.. inikan aku.. hahaha bayangkan sepatah ayat kite cakap bm akan dikenakan RM1 per word.. pergh.. aku dah penah kena wei.. masa tuh aku nak present.. aku terlupa n aku tersebut.. "ape eh.." budak2 kelas aku dah gelak2 je.. hahahaha oke intan.. ape eh.. Rm2 please after this.. hahahaha nak xnak kasi je la.. even aku taw dia tuh cam kebut and lupe.. aku kasi jelah.. aku harap sangat dia betul2 wat charity duet aku tuh.. hahahaha bayangkan.. sebut ya allah pun kena RM2.. too bad oke.. kena sebut oh my god~~!! ceh.. english sangat pun xleh gak.. hahaha

betul kata kawan2 lain.. bile kelas dia umpama amek masa mcm 4 crdt hr.. padahal 2 jew crdt hr.. hahaha speech lagi nak kena siyapkan.. pastu ada concert plaks.. aduyai.. speech kena record by video cam then kasi kat dia.. xtaw la cam ne bentuk present aku nanti.. bab concert plaks... aku masuk nyanyi.. ada ke patut masa mule2 nak wat group antara poem n nyanyi dia soh nyanyi then dia akan decided group mana yg dia akan letak.. siyot jew.. bile dah berontak barula dia cakap "who want poem raise up ur hand.." aku confirm terang2 la xnak.. baek aku nyanyi.. hahahahaha sangat seronok.. memang febret aku nak nyanyi.. hahahaha tapi kena pk balik.. aku kena nyanyi depan2 owang ramai tuh.. kat bestari hall aku punye dewan kat kampus.. memang gegel pale lutut aku.. semua owang tgk.. hahahaha lagu yg kite owang pilih "HEAL THE WOLD" by micheal jackson.. hahaha cam ne la nantikan.. sekarang nih aku ngah menghafal lagu nih.. t nak kena nyanyi.. hehehe saksikanlah persembahanku nanti.. hehehe erm...

kali ni banyak plaks keja sekolah kena buat.. esspecially java.. pergh.. mana la aku reti wei.. nak xnak terpaksalah wat air kopi.. hahahaha aku teringat bile datin tuh cakap.. "when u cheating, u not going anywhere.." pergh.. memang mendalam la.. dah lah sem aku nih sem programming.. leh rosak otak aku nih.. hahahaha k la.. nak mandi jap la.. pasnih nak solat.. hehehe nak mencari sebuah ketenangan... kalu rajen jap agi.. aku ngaji plaks.. ekekekee k la.. tata.. wassalam..


note : aku rindu kawan2 aku masa diploma dlu... :(


miss you all guys...

teringat masa2 dip dulu.. gaduh xingat duniala.. selalu sangat bergaduh.. hahahaha tapi semua tuh kenangan.. bile kite dah xbersama.. kenangan tuh la yang kite rindukan sekarang nih.. bile kita kembali bersama.. kite ingat kembali semua tuh.. pasti semua akan tertawa.. tapi bilakah kita akan kecapi semua itu.. aku rindukan kalian.. rindu sangat2...

No comments: