~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, February 17, 2009

..kepercayaan..

Assalamualaikum pembuka bicara..
hehehe herm.. bukan ape.. semalam ada satu perjumpaan dengan searas la kat hostel.. hehehe main point is ase cam terharu sebab ada orang sudi mendengar celoteh aku malam tuh.. hahahaha memang xsangkalah.. aku mule2 agak neves la.. sebabnya mana aku penah wat menda2 mcm nih.. kalu setakat kawan2 kelas xda hal la.. nih semua kelas tuh.. hohoho
alhamdulillah aku diberi kepercayaan oleh kawan2.. thanks korang2.. hehehe cam xsangka jew.. ngeh ngeh ngeh.. ada cam terasalah tanggungjawab kat bahu nih.. selama nih asyik nak complaint jew.. xdalah keja laen.. hoho sekarang baru menyedari betapa besar tanggungjawab yg perlu dijalankan.. hoho
skrg waktu database.. malam karang ada latihan pro com.. buhsan yang melampau2.. aku terpaksa menatap utk bape jam yang selanjutnye.. hahaha xtaw la nak buat ape.. kalu ada kerajenan dalam diri ni.. studyla kejap... hahaha..
k la.. nak wat keja jap.. mencari gambo.. uhuk uhuk.. jumpe lagi.. sekian..
wassalam..
note : ada sesiapa sudi temani aku hari ini?

No comments: