~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, July 2, 2012

..rendu..

Salam 1 Malaysia..

Haaaaaa.. Ni la tuan tanah kedaung punye latest pix.. Gile x cantek kan.. Xnk letak real pix, t nmpk jerawat yg ada.. Haha *tipoo* bile dah bosan tahap ulalala ni l haselnya.. Haha bape kali hedit hentah.. Himas pun hade.. Haihhh dah mcm sengau la plak.. Hahaha

Tajuk rendu.. Haaaaa haruslah aku rendu.. Rendu pada fb.. Bole?? Bole blaaaaa.. Haha suke haku la kan.. Dah lama x bukak.. Dah lama x gelak2.. Maki2.. Haiihhh rendu tangat!! Xsabar nk buka la.. Kwn2 baru ni hasek tanya jewp..

Kawan : tak hade fb ke??
Aku :hade..
Kawan : add la kite..
Aku : tapi dah deactivate..
Kawan : knp? bukalaaa..
Aku : sekadar senyum n biar jawapan end kat situ..

Haaaa.. Xpe2.. Sabar ye.. Nanti akn ku buka semula.. Dan bole la berhuhahuha.. Haha persoalannya.. Dah kuat ke?? Im strong enough.. Iron lady.. Wakaka iron lady la sgt.. Hahaha aku perlu berani dan harus berani.. Wpun meluat n mnyampah.. Aku perlu kuat wpun saka tu kdg2 rasa kdg2 x.. Hahaha ape jd kat aku, i've my own word to redeem my sickness.. Haha bnyi mcm terok n wish bkn2.. Tapi.. Biar berakhir kat situ.. Sekian.. Lalala

Haaha hihihi hohoho.. Malas nak corat coret dah.. Hati xbape tenang.. Everything will be oteyh.. Hoho jgn debo kuat.. Sblm kata2 pujangga kuar, bek stop dlu.. Kbai.. Arios!!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: