~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, July 16, 2012

..kenangan..

Salam 1 Malaysia..

Sedang asyik melayan dan menggodek2 fb.. Tetibe kuar 1 pix.. Tangan dah berenti scroll ke bawah.. Dengan xsengaja kuar 1 ayat.. "Bie.. Rendu kat bie.. Dah kawen dah bie.." damn!! Mata dh berair.. Terok!! Terok..!!

Okay.. Semua xsengaja yerp.. Ayat penyedap hati.. "you deserved get her rather than me.." hurmmmm ni smua kerana keegoaan aku.. Ye!aku sgt ego!! Sgt memilih.. Hurmmmmm ape yg perlu aku lakukan.. Berubh demi masa depan.. Jgn smpai aku tersilap langkah.. Bantu aku untuk dpatkan jln yg lurus dan sempurna..

Kenangan.. Manusia xkan pernah lari dari kenangan.. Walaupun sebnci mana kita pdnya.. sygkan dia tiada tandingnya.. Bila berlalu, kita pasti akn merinduinya.. Arghhh!! Mencari yg sempurna bukanlah aku.. Mencari yg penuh bekalan didada utk dibawa akhirat pilihan aku.. Kbai! Arioss!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: