~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, July 11, 2012

..harapan & impian..

Salam 1 Malaysia..

Hurmmmm teda ape yg aku nk taepkan.. Teda topik atau.cite menarik cuma luahkan ape yg tersirat dan tersurat.. Knp aku pilih lgu nih?? Teda kena mengena dgn sesiapa.. Cume aku suk music yg easy listening n buat aku menari secara tak langsung.. Even ada gosip hangat pun itu hanyala gosip.. Teda maksod laen.. Whe i said NO, yes i mean it..

Hurmmm tetibe ati terdetik.. Adakah sumone yg mampu buka kembali pintu hati aku?? Adakah lagi insan yg aku bole raih segala rasa kasih, sayang dan cinta kpdnya.. Aku mcm wanita laen.. Mahukan seseorg yg mampu membimbing aku, mampu menemani aku setiap sujudku denganNya, mampu mbuatkan aku mengaminkan segala perihal doa kebaekan utk segalanya..

Banyak aku dengar pelbgai cerita.. Nyatanya aku mahukan seorang yg boleh menyayangi aku seadanya dan membimbing aku ke syurga firdausi tanpa rasa goyah dan lelah.. Seems like desperate tp lately ni aku feel laen.. Wakaka dah.. Stop merapek.. Ni semua gara2 minum teh tarik.. Enough.. Enough.. Haha arios!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: